Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(als hij weer gespaard heeft
). Ah nee hoor, heb al een heel lief vriendje. Al zal hij niet zo snel paardenspullen voor me kopen. Maarja, wij hebben dan ook van de week een nieuwe auto gekocht, dus ik mag helemaal niet klagen. (Doe ik ook niet hoor, want ik heb ook een superlief vriendje
) veer schreef:Geweldig. Wat stoer zeg van je vriend dat ie je die jas gaf! Geweldig. Hopelijk bevallen je nieuwe laarzen ook goed. Heel veel plezier ermee en nog van harte!
, maar de jas zit geweldig 
PolitieTed schreef:Hé gefeliciteerd hoor! Klinkt wel alsof jij een superdag hebt gehad! Mag ik je vriendje ook eens lenen(als hij weer gespaard heeft
). Ah nee hoor, heb al een heel lief vriendje. Al zal hij niet zo snel paardenspullen voor me kopen. Maarja, wij hebben dan ook van de week een nieuwe auto gekocht, dus ik mag helemaal niet klagen. (Doe ik ook niet hoor, want ik heb ook een superlief vriendje
)
Noureyev"]
[quote="PolitieTed schreef:Hé gefeliciteerd hoor! Klinkt wel alsof jij een superdag hebt gehad! Mag ik je vriendje ook eens lenen(als hij weer gespaard heeft
)

). Mijn droom van een eigen paard zal nog even moeten wachten
maar ik heb wel een verzorgpony die ik elke dag mag rijden en waar ik zo´n beetje alles mee mag doen. Dus mij hoor je ook niet klagen hoor! Wij zijn ook wel happy! Hoop alleen dat ze nu wel met de tengels van deze auto afblijven (vorige auto is 3 keer binnen een jaar open gebroken
). clavecimbel schreef:het is zeker een mooi jasje ,erg aardig van je vriend dat je hem cadeau kreeg. Ik ben ook naar het tentenkamp geweest met een vriendin we kwamen met een hoop terug