Ik las de Penny (nog steeds eigenlijk

*pennymeisje genoeg ?:P*
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Haffie_Lady schreef:Ik ook hoor
Paardje spelen, zelf over hindernissen springen op een fantasie paard. Op de fiets naar de manege met cap al op en een zweep om je paard (fiets) harder te laten gaan enz enz.
Anskar_lief schreef:*meld zich*
Ik las de Penny (nog steeds eigenlijk), Ik gaf mijn buurmeisjes 'les', ik had mijn eigen fantasiemanege met zo'n 200 paarden (Penny, Arabische Volbloed, Merrie, 4 jaar
) Mijn fiets was m'n paard en als we langs een landje waar paarden stonden kwamen bleef ik net zolang kijken todat ze uit het zicht waren....
*pennymeisje genoeg ?:P*
*Tamara* schreef:* Meldt zich *![]()
Volgens mij ben ik ook Penny-meisje geweest (ach ja, wie niet?). Ik had alle paardenboeken uit de bieb minstens 2 keer gelezen, had natúúrlijk een abbo op de Penny, speelde op school paardje, thuis paardje, overal paardje, had een fantasiemanege met weet ik het hoeveel paarden (heb nog schriften liggen van vroeger met al die paarden erin!
). Keek de hele week uit naar woensdag want dan had ik les, en dan ging ik zo vroeg mogelijk weg en kwam zo laat mogelijk thuis, en maar paarden poetsen en bij de lessen kijken. En altijd en overal uitkijken naar paarden, in de auto, op de fiets, altijd. En nu nog
![]()
Maar ik ben nooit met mn cap en zweep op naar de manege gefietst, niet aan iedere eigenaar gevraagd of ik zn paard mocht verzorgen (oke ik was gewoon onwijs verlegen, dan doe je dat niet) dus maybe toch niet helemaal Penny-meisje.