Trektocht door de Ardennen met Merens paarden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:59

zo he,dat klinkt gaaf!
en nog kontpijn eraan overgehouden solvej *LOL*

zou ik anders mischien het adres er eens van mogen?

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:20

Ik antwoord maar even voor Solvej, nee we hebben geen kontpijn. Die zadels zitten echt super relaxt. Het adres kun je vinden op:

www.lesolivettes.be

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:38

bedankt voor de site Lachen

hoe lang was de rit dan eigenlijk?
en zijn jullie er echt over te spreken? (zo te horen wel Haha!)

klinkt namelijk echt goed!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:42

Wow dat lijkt me echt super! Ik denk aan een boktmeeting met de zuidlimburgers... Schijnheilig (en dan eentje die WEL doorgaat!!)

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:06

Ik kan Les Olivettes ook echt aanbevelen! OK dan! Ben er een paar jaar geleden geweest en heb ook super genoten; ik was diep onder de indruk van de Mérens paardjes; wat een conditie, wat een klimkracht en wat staan ze stevig op hun benen!! Ik denk dat ik met mijn eigen paardje al tien keer zou zijn verongelukt Bloos!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 22:36

Idd. geen kontpijn Haha! En ben er ook echt over te spreken.
Het grapje kost wel 75 euro (is het wel waard trouwens) en daar heb ik voorlopig niet het geld voor (hoor mijn moeder het nog zeggen: "Volgende keer betaal je wel zelf he!") dus voor mij voorlopig toch geen boktmeeting in de ardennen Tong uitsteken

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 23:51

Ja leuk , les Olivettes!!

Zelf ben ik er meerdere keren geweest. Ik ben erg fan van ze. Uiteraard de Merensen, de leukste paarden op aarde. Super leuk rijden daar. Ook het eten is geweldig.
Ineens was ik vegetarier af!! Al die overheerlijke worsten die ze als lunch serveren. SAvonds krijg je een versgeschoten reebok op je bord!

En Lenie bakt de vers gevangen forellen nog met haar sporen aan in de keuken. En goed bier, lekkere bedden en een goeie locatie om ook niet ruiters mee te nemen, nl moutainbikers en wandelaars!

Genoeg reclame??

En ik ga zeker niet met mijn eigen merens daar naar toe. Ik heb hem onbeslagen en dat wil ik graag zo houden. Als ik boos was op mijn Haffie, die gevoelige voeten heeft, zei ik als grapje: pas op hoor, anders moet je op strafkamp naar Les olivettes!!
Het is echt een wonder dat hoeven zich zo aan de omgeving aanpassen.
Geweldig, keihard en zonder pijntje over al die keien heen.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 00:18

Owww! Leuk! Hadden ze Jamaica nog? Dat was een fijn paardje! Mooi rijden is het daar he? Ben daar twee dagen geweest. De eerste dag met Merensen gereden en de volgende dag met ijslanders. Voor herhaling vatbaar!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 12:16

Antheman schreef:
Ook het eten is geweldig.
Ineens was ik vegetarier af!! Al die overheerlijke worsten die ze als lunch serveren. SAvonds krijg je een versgeschoten reebok op je bord!

Voor mij was dat des te meer reden om gewoon vegetariër te blijven Tong uitsteken

Of ze Jamaica nog hebben weet ik niet, had al heel veel moeite met het onthouden van de naam van 't paardje wat ik had haha.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:07

Wat leuk! Ik ken mensen die uit Markelo geëmigreerd zijn. Die hebben ook Merensen.. Wat een heerlijk leven heb je dan! Lekker tochten organiseren en begeleiden... prima hoor! Lachen

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:27

Ik heb nu bijna 3 jaar geleden met mijn ouders en zusje in Frankrijk een paardenvakantie gehad. We reden daar dan ongeveer 4 tot 6 uur op een dag door de heerlijke natuur. Ik vond het toch wel vermoeiend zolang rijden in de hitte (natuurlijk in de zomervakantie). Was echt een aanrader, wil het ook nog heel graag een keertje doen. Misschien dat ik ook wel naar de Ardennen ga, jou verhaal klinkt goed in ieder geval!

PS. Ik had dus wel door-rij-plekken, maar wel na een paar dagen pas! Lachen

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:09

Wat gaaf!
Lijkt me echt fantastisch, zoveel merensjes bij elkaar!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:37

De naam Jamaica komt mij heel erg bekend voor, volgens mij reed die in onze groep mee. IK zal het eens vragen aan de rest.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 23:01

Emeraldo, hadden jullie ook stockzadels dan? Want die zaten heerlijk!
Volgens mij heeft niemand echte klachten gehad (behalve mijn broer dan ~~}> Tong uitsteken )?
Ik heb iig helemaal nergens last van gehad Haha!

PattyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:30

Ik sluit me er helemaal bij aan. Les Olivettes is gewoon geweldig! Verbaas me iedere keer weer over het kunnen van de Mérensen. En ga er zeker nog een keer een (of misschien wel meer) keer heen! En dan wil Miramar vast wel mee Knipoog Zullen we de dames dan maar thuislaten?

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:39

PattyS schreef:
Ik sluit me er helemaal bij aan. Les Olivettes is gewoon geweldig! Verbaas me iedere keer weer over het kunnen van de Mérensen. En ga er zeker nog een keer een (of misschien wel meer) keer heen! En dan wil Miramar vast wel mee Knipoog Zullen we de dames dan maar thuislaten?

Jaaaaa!!! Hyper! Dat hoef je geen twee keer te vragen!! Maar inderdaad... zonder onze dametjes alsjeblieft! Haha!

Sorry voor deze off-topic reactie... krijg er weer helemaal zin in na het lezen van dit topic! Lekker heftige afdalingen, steile paadjes omhoog, galopjes over de bergweides en waden door de Ourthe... zwijmel... Wow!