Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ellende schreef:Waar in de buurt van Leiden heerst er Rhino dan Dewy? Is het bevestigd door een DA?
Aramat schreef:Ja maar ja eens moet de eerste keer zijn.. na 2 weken zijn er antistoffen aangemaakt en dan zou t dus moeten werken.
Tessebes schreef:Er is ook al droes geconstateerd op een stal tussen Delft en Rotterdam.
Ik baal er behoorlijk van.
Leo_ke schreef:Hmm... Ik hoop dat het niet dichterbij komt.. Ik bel toch ook even de veearts om te enten, nu het nog kan...
fsoudan"]
[quote="Ellende schreef:Waar in de buurt van Leiden heerst er Rhino dan Dewy? Is het bevestigd door een DA?
Beber"]
[quote="fsoudan"][quote="Ellende schreef:Waar in de buurt van Leiden heerst er Rhino dan Dewy? Is het bevestigd door een DA?
gouda schreef:Weet iemand of er in de buurt van Reeuwijk (staat mijn paard) of Gouda ook Rhino heerst? Ik ken nl. iemand die denkt dat ziij nog wedstrijden kan gaan rijden in de regio. Kan dit gewoon?
Flower"]
[quote="gouda schreef:Weet iemand of er in de buurt van Reeuwijk (staat mijn paard) of Gouda ook Rhino heerst? Ik ken nl. iemand die denkt dat ziij nog wedstrijden kan gaan rijden in de regio. Kan dit gewoon?