Fantastisch als je paard van rotbok uitgroeid tot je beste vriend!
Ik wil trouwens nog even reageren op het begin van dit forum. Zoals er de hele tijd gereageerd wordt, lijkt het net alsof mensen met een paard met goede lijnen allemaal arrogant zijn. Sorry, maar mijn paard mag dan ontzettend goede voorouders hebben (noem maar op: Joost, Lector, Nimmerdor, Ramiro...) heb net dit weekend de papieren nog eens bekeken, maar dat betekent niet dat ik niks te maken wil hebben met andere, minder "luxe" paarden. Ik ga elk weekend rijden met een groepje waarin een fjord, twee haflingers, een "boerenknol" (niet banketstaaf bedoeld, heb ooit zelf ook op hem gereden...) en mijn "eigen" KWPN-ertje. En we hebben altijd ontzettend veel lol. Bij die mensen die zo arrogant doen, is het meer dan de afstamming van hun paard waar ze zo tuttig over doen. Het is alles bij elkaar, want kijk maar eens hoe goed ze zijn, hoe mooi hun paard is en met wat voor mooie auto en trailer ze naar de manege komen. Het is gewoon hun eigen karakter wat hen in de weg staat. En daar heeft hun paard niets mee te maken.
Groetjes Kitty