Ik zit nou ook al vanaf groep 4 ofzo bij de penny maar ik denk dat ik er ook maar af ga want ik die verhaaltjes worden toch wel saai.
Miepmiept
Geplaatst: 05-04-04 16:12
de penny zat altijd in de leesmap dus las hem wel altijd.. Ze hebben nu de penny er uit gegooid.. Ik lees ook altijd de Bit, en heel af en toe de hoefslag.
MilesNF
Geplaatst: 05-04-04 19:18
Ik ben tot mijn 13/14 lid geweest van de club penny, daarna nog totdat ik 16 werd losse penny's gekocht. Ook heb ik op mijn 15e nog zn plaatjesplakboek geplakt (medeschuldige: Clitia hier op bokt).
Verder vind ik de Bit een fijn blad (lekker dik).
meloentje
Geplaatst: 05-04-04 21:23
ik las de penny af en toe in de bieb of bij vriendinnen en af en toe kocht ik er 1tje. deze maand word ik 15 en ik vind mezelf te oud voor de penny eigenlijk en de strips vind ik ook afgezaagd worden. ik hou nu echt niet meer van die verhaaltjes met een standaard einde enzo en daar staat de penny vol mee. dat is mijn mening hoor! als je het wel leuk vindt moet je gewoon lid blijven. de bit is wel leuk maar wel duur en daar koop ik ook af en toe losse nummers van, net zoals van de hoefslag aangezien mn ouders geen abbo willen betalen. ze zijn wel best dik maar sommige dingen interesseren mij ook niet zo en lees ik ook niet. verder hebben ze op de kinderboerderij waar ik al een aantal jaar vrijwilliger ben en een ezel verzorg ook altijd bladen van veehouderij, de shetlander, trekpaarden, fries, balknoten......enz en dat is natuurlijk ook wel leuk om te lezen.....en is nog gratis ook haha!