Cloverdale schreef:ze houd zoveel van paarden
Inderdaad... Je hebt zojuist het leven van een nog maar heel jong pennymeisje voor altijd verpest... Het was haar grote droom ooit eens op een wat grotere pony te rijden... Door jouw botte reactie is die droom nu voorgoed van de baan...

Maar dan willen ze er ook meteen op he en dat is zo vervelend, want als ze komen aaien verwacht je die vraag eigenlijk al... Maar ik zeg nu gewoon nee, klaar over uit, mag niet. Maar een stukje brood geven mag wel en ze mogen haar ook een aai over de bol geven.
). Dus ik zei: hey wil jij anders een stukje! Nou ze was helemaal in haar nopjes dat meisje. Als mij vroeger zoiets gebeurde vond ik het ook fantastisch, daar kon ik dan weer maanden mee vooruit! En thuis natuurlijk wilde verhalen vertellen, terwijl het eigenlijk maar een rondje van 50 meter was... maar in die 50 meter had je dan wel een paard onder de duim gehouden
. ik: dankjewel, resoluut zet ze haar cap op haar koppie, pakt de teugels en zegt: Zó, mag ik er dan nu op.... 

!!! Direct uitgeluld en bedenkt zich nog wel 3x als hij het weer iemand anders zal vragen...