€500 voor een verkoopvideo: slim of weggegooid geld?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Re: €500 voor een verkoopvideo: slim of weggegooid geld?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:46

Ik ben fotograaf en moet zeggen dat ik €500 voor een verkoop video echt best wel duur vind, ik maak ze ook en voor €300 minder :j en ja ik ben zzper.

Ik weet wel dat een paard met goede foto's en video sneller verkocht word over het algemeen, helemaal de paarden in de wat hogere prijsklasse, ze kosten meer dus de klant verwacht ook meer.
Dus ik zou voor jezelf even na gaan wat je belangrijk vind.
Geen idee waar je vandaan komt maar wellicht kan ik je helpen aan mooi/goed beeldmateriaal (voor minder geld)

Meteen een video plaatsen bij je advertentie scheelt je in ieder geval wel een hoop berichtjes beantwoorden, de meeste mensen willen toch graag een video zien en vanaf daar beoordelen of hij/zij wellicht aan de wensen voldoet en de moeite waard is om persoonlijk bij te komen kijken.

Dressage1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:56

Kriel schreef:
Een paard in deze prijsklasse adverteer ik überhaupt niet maar zet ik bij een trainingsstal neer aan wie ik de verkoop uit handen geef.
Die hebben een groot netwerk die enkel niet geadverteerde paarden willen zien.

In deze prijsklasse? Vind het geen uitzonderlijk bedrag, helemaal niet om ergens in training te zetten voor de verkoop. Mocht de verkoop wat tegen zitten dan blijft er weinig over voor ts. Het is ook geen prijsklasse waarin je een talentvol paard koopt.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:01

Ik ben geen top videograaf maar voor de helft van het geld wil ik wel een mooi filmpje voor je in elkaar zetten hoor.

Gekkigheid, ik zou dat dus zelf niet doen. Tegenwoordig kun je heel veel zelf en zijn camera's van een mobiele telefoon ook prima.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:32

Earth schreef:
Tegenwoordig kun je heel veel zelf en zijn camera's van een mobiele telefoon ook prima.

Dat kon wel eens vies tegenvallen. Scherp en fatsoenlijk belicht dat zal allemaal nog wel lukken. Maar een goede paardenfotograaf maakt toch het verschil tussen een leuk kiekje en een wauw-foto

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:38

Rex_Rolfo schreef:
Earth schreef:
Tegenwoordig kun je heel veel zelf en zijn camera's van een mobiele telefoon ook prima.

Dat kon wel eens vies tegenvallen. Scherp en fatsoenlijk belicht dat zal allemaal nog wel lukken. Maar een goede paardenfotograaf maakt toch het verschil tussen een leuk kiekje en een wauw-foto

Ja ik heb het ook puur over filmen. Natuurlijk is een systeemcamera altijd beter.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:09

Ik heb het niet over het materiaal maar over de persoon er achter. Laat mij een foto maken en de mensen zullen denken "aardig paard". Laat een goede paarden fotograaf datzelfde paard met dezelfde telefoon of camera op beeld zetten en de mensen zullen denken "gááf paard <3 "