Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig heb ik ze nog niet zo erg meegemaakt, gewoon een beetje rijden op je paard....wat een aso's zeg!
Maar je moet zoals in de zomer enzo wel opletten ja. Vorig jaar of een paar jaar terug ging er ook zo'n penny meisje op de shet van onze buren zitten! Beestje was een jaar of 2 ofzo..
want als ik bij de stallen ben heb ik uitzicht op de wei van onze buren, maar 'k was te laat om er wat van te zeggen want toen rennde dat stomme kreng alweer weg Grrr
Bij ons aan de deur komen ze ook wel es van 'mogen we je paardje verzorgen?' haha
mooi niet dus. Maar wat je es zou moeten doen is gewoon bij je paard z'n wei zitten. Of gewoon er in de buurt ofzo...tussen de bomen, wel in gewone kleding. Als ze dan komen kan je ze mooi aanpakken

En dit jaar wordt ze dan wel ingereden, maar toch; geen fijjn idee, als een stel pennymutsen op je pony klimmen (Al is ie 10, het blijft hetzelfde) Want als er wat gebeurd mag jij ervoor opdraaien als eigenaar van de pony..
)

Citaat:Eigenlijk zouden ze in de penny een oproep moeten zetten, die luidt

vergeten nou ja ze zeiden een naam en daar hadden ze wel eens opgezeten. Maar wij dachten dus dat ze op een manege reden ofzo.. Dus wij hun gevraagd te vertrekken en roepen ze nog eventjes wat naar de paardjes en dus ook die naam d'r bij. Dus ik zeggen wat hun echte namen zijn en dat ze waarschijnlijk d8 dat dit andere paarden zijn dan die zij kent. Maar nee ze hadden ze eigen namen gegeven!! En wat was het nou diegene waar ze wel eens opgezeten hadden dat was quincy!! mijn verzogpony van 3 maanden!!!!!!!!!!!!!
dus wij gauw eigenaar dr bij gehaald en naar hun ouders gegaan.. maar toen werd er opeens een verhaal opgehangen dat ze alleen maar op het hek hadden gezeten en dat quincy aan hun voeten had geknabbeld..
jaja

Leo_ke schreef:Ik denk dat ik zoiets ga insturen op de pennysite
Leo heeft aan het eind van vorig seizoen zware (bijna fatale) koliek gehad. Dat was dan wel zandkoliek, maar dat hoeven die pennykinders niet te wetenIk denk dat ik even een brief / aankoniging maak en die aan het hek hang...
Bovendien zijn ze erg eenkennig en zullen zich niet gemakkelijk aan laten raken door een onbekende... Ook niet voor voer... En er zit ook en slot op het hek, dus dat kunnen ze mooi niet open doen