Met hem kan ik eindelijk de ellende achter me laten en weer genieten.Maflinger: ik zou niet anders willen, en hij ook niet. Hij vindt alle aandacht heerlijk

Deni11: beter laat dan nooit

Noukie12: dankjewel! Ik ben er ook echt van overtuigd dat het rustig elkaar leren kennen via het borstelen ervoor gezorgd heeft dat het zo goed gaat tussen ons. Hij heeft het echt nodig om zijn mensen te kennen en te vertrouwen, maar dan gaat hij ook voor je door het vuur

MisterPanda: dankjewel!

Imaudy: ja he? Ik vind het ook, zei het gisteren nog tegen mijn vriend. Dat had ik niet verwacht zo snel, na 7 jaar op dezelfde stal vreesde ik er toch wel een beetje voor eerlijk gezegd...
Vandaag voor het eerst gereden

Nou ja, 10 minuutjes gestapt
Meer kon mijn conditie niet aan. Maar goed, de kop is eraf zoals ze zeggen.Ging uiteraard totaal niet volgens planning
De bedoeling was dat de instructrice hem de eerste keer zou rijden maar daar stak de griep een stokje voor. Les is verzet naar volgende week (hoefsmid trouwens ook).Nieuw plan was om eerst in de overdekte longeerruimte een rondje te doen, daar kent hij het al en weet ik dat hij er op zijn gemak is. Maar daar waren ze met een kindje aan het wandelen en in een ruimte van +- 15x15 leek me dat ook geen strak plan.
Dus dan maar meteen in de rijbak. Die kent hij nog niet zo goed, mijn anxiety level was bijgevolg iets aan de hoge kant. Naar goede gewoonte trok Cerano zich daar weinig van aan. Topper
10 minuutjes gestapt, wat kleine oefeningetjes meegepakt, hem de hemel ingeprezen en afgesloten. Een goede eerste ervaring voor ons beiden 

De spiegels zijn al niet interessant meer