Hiep Hiep hoera, Ukkie alweer 2 jaar!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjam79

Re: Hiep Hiep hoera, Ukkie alweer 2 jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 08:16

Zo mooi! Wat is het toch een echte dame!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 08:18

Ukkie is geen ukkie meer. Wat ziet ze er goed uit!
Gefeliciteerd met haar verjaardag!

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 09:54

Heb je verhaal even nagelezen kan me voorstellen dat je met dit paard een speciale band heb. En wat is ze leuk hopelijk blijft alles goed gaan en hebben jullie een mooie toekomst voor je. <3

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 11:00

Gefeliciteerd knappe Ukkie <3 ik post eigenlijk niet veel maar lees wel altijd mee :P

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 03:38

Sanano schreef:
Heb je verhaal even nagelezen kan me voorstellen dat je met dit paard een speciale band heb. En wat is ze leuk hopelijk blijft alles goed gaan en hebben jullie een mooie toekomst voor je. <3

Dank je wel. Ja we hebben veel meegemaakt, maar ik moet eerlijk zeggen dat het alle stress, al het geld en alle grijze haren waard is geweest. Ik heb ook enorm veel steun gehaald uit het delen hier op Bokt en alle mensen die meeleefden , die me lieve berichten deden, waardoor ik er echt allemaal beter mee kon omgaan. De echte klap kwam na de survival mode, maar inmiddels ben ik gelukkig niet meer zo panisch wat betreft deze bijzondere meid.

Gewoon lekker genieten samen en we zien wel wat de toekomst brengt. Maar het is zeker een paard om nooit te vergeten, al moet ik zeggen dat al onze paarden echt wel in mijn hart zitten. :j

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes weer op onze uk, ik zie nu steeds herinneringen voorbij komen op Facebook van die 2 jaar geleden, wat was het een kleine gup, maar wat een karaktertje al direct. Ik moet maar eens een compilatie maken van verschillende filmpjes :j

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:57

Och ja ook alweer 2 jaar wat vliegt de tijd toch.
Gefeliciteerd Ukkie je was al prachtig niets van veranderd zo te zien <3