Rocky Mountain horse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wildwestwill

Re: Rocky Mountain horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 13:03

ik heb een tennesee walker met tölt , mijn keuze voor dit ras was niet de mijne maar andersom ....lol
hij koos mij .
had daarvoor in Amerika trails gereden op gangenpaarden en als dat gebeurt wil je lijf niets anders meer

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 14:18

Kabayo schreef:
Je kan ook naar eeningenburgers kijken
https://eenigenburgerpaard.nl/

Daar heb ik op stal gestaan met mijn dressuurpaarden omdat ze daar tenminste wel buiten kwamen. Maar heb er verder nooit echt iets gezien wat me interessant leek. Tenminste, niet interessanter dan een gewone IJslander

Mikkee schreef:
Dorine92 schreef:
Maar het zou leuk zijn als je in Nederland ook gewoon beter bekend zou kunnen raken met bijv de Tennessee Walker of idd de Rocky Mountain.

Wij houden binnenkort een walk-in dag in Noord-Brabant waar je informatie over de Tennessee Walker en hun specifieke gangen krijgt en ook verschillende paarden even kunt proberen om een idee te krijgen :)*

Oh wat leuk, wanneer is dat? Toch niet in het weekend? Want dan werk ik bijna altijd

Ginam schreef:
Er is op 6 juni een Gangenpaardendag in Duitsland als je verschillende rassen wilt zien :)
Daarnaast is er eind augustus de IDMG in Duitsland (gangenpaarden wedstrijd), daar kun je ook veel verschillende rassen zien. Afgelopen jaar waren eigenlijk alle rassen wel vertegenwoordigd.
https://igv-online.de/terminkalender/

Is wel 4 uur en 15 min rijden vanaf mijn huis, dus eigenlijk amper te doen. Verder weg kan ik eigenlijk niet wonen

wildwestwill schreef:
ik heb een tennesee walker met tölt , mijn keuze voor dit ras was niet de mijne maar andersom ....lol
hij koos mij .
had daarvoor in Amerika trails gereden op gangenpaarden en als dat gebeurt wil je lijf niets anders meer

Ik neem aan dat je nu wel verkocht bent dan

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 18:38

Dorine92 schreef:
Mikkee schreef:

Wij houden binnenkort een walk-in dag in Noord-Brabant waar je informatie over de Tennessee Walker en hun specifieke gangen krijgt en ook verschillende paarden even kunt proberen om een idee te krijgen :)*

Oh wat leuk, wanneer is dat? Toch niet in het weekend? Want dan werk ik bijna altijd

Waarschijnlijk halverwege maart, maar wel op een zondag dus.
Sinds kort is er trouwens een TWH bijgekomen in Noord-Holland. Nog maar een jaarling nu, maar wel redelijk bij jou in de buurt ;)

RetjethorseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 22:10

Mikkee schreef:
Dorine92 schreef:

Sinds kort is er trouwens een TWH bijgekomen in Noord-Holland. Nog maar een jaarling nu, maar wel redelijk bij jou in de buurt ;)
Dit lijkt me super interessant.
Heb je toevallig een linkje waar meer informatie te vinden is? :)

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 22:45

Mikkee schreef:
Dorine92 schreef:

Ah nou mocht het echt letterlijk halverwege maart zijn, als in, de 15e, kan ik nog wel in de ochtend. Ben benieuwd naar de tijden