Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toch ben ik blij dat ik nu véél meer weet, zodat je je eigen paarden inderdaad het beste kan bieden.
En zomaar een rit maken met een wildvreemd paard? Nee dankje.
Maar dan hebben ze wel heerlijk bewogen. En dat is denk ik veel waard. Van obees worden in de wei of verveeld in een zandpaddock staan, wordt geen één pony gelukkig.CitrusBliss schreef:Ik ken het hele verhaal niet dus misschien is dit een stomme vraag, maar waarom zou je op zoek gaan naar een nieuw paard als je toch alleen maar wil wandelen? Voor een PSSMer is het toch juist belangrijk om dagelijks rustige beweging te krijgen? Als ik jou was zou ik mijn paard dan gewoon terughalen uit Frankrijk, zeker als het in jouw ogen het perfecte paard is. En als je dat niet wil omdat je hier bijvoorbeeld geen goede stalling kon vinden zou ik zeker geen nieuw paard of pony nemen, want die moet dan ook op diezelfde stal staan lijkt me? Dan word je er weer niet gelukkig van.
Nala schreef:Dorine92 schreef:Lastig, maar niet onmogelijk.
En je kunt ook nog zelf een paard bijrijden en dan samen met een stalgenoot buitenritten maken. Misschien zijn er wel paarden die bijv te dik zijn of snel hoefbevangen worden. Dan is het voor zo'n eigenaar super als het dier veel kilometers maakt buiten
Ik kan/wil zelf niet meer rijden dus ik zou al helemaal happy zijn met wandelen haha.