Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Matheno schreef:Ik was topfit eigenlijk mijn hele zwangerschap. Gereden tot een week of 25 en toen kon ik er niet meer goed af komen dus toen heeft een bijrijder het overgenomen. Mijn water brak terwijl ik de stallen aan het mesten was![]()
Een week of 4/5 na de zwangerschap zat ik weer te paard. Het is wel ècht een must dat je een supportende partner hebt, maar daar kom je meestal pas achter na de zwangerschap helaas.. mijn man vond het gelukkig totaal niet erg dat ik zon beetje elke avond de hele avond weg was naar mijn paard. Inmiddels is mijn zoontje wat ouder en staan de paarden aan huis, maar het valt en staat met een partner die achter jouw hobby staat.
Oh, en het is handig om van tevoren een fijne bijrijder te zoeken die je volledig vertrouwt met je paard.
Serendipity1 schreef:Matheno schreef:Ik was topfit eigenlijk mijn hele zwangerschap. Gereden tot een week of 25 en toen kon ik er niet meer goed af komen dus toen heeft een bijrijder het overgenomen. Mijn water brak terwijl ik de stallen aan het mesten was![]()
Een week of 4/5 na de zwangerschap zat ik weer te paard. Het is wel ècht een must dat je een supportende partner hebt, maar daar kom je meestal pas achter na de zwangerschap helaas.. mijn man vond het gelukkig totaal niet erg dat ik zon beetje elke avond de hele avond weg was naar mijn paard. Inmiddels is mijn zoontje wat ouder en staan de paarden aan huis, maar het valt en staat met een partner die achter jouw hobby staat.
Oh, en het is handig om van tevoren een fijne bijrijder te zoeken die je volledig vertrouwt met je paard.
Ik ben nieuwsgierig: Hoe bedoel je, daar kom je meestal na de zwangerschap pas achter? Los daarvan, jouw zwangerschappen klinken jaloersmakend soepel, kan ik daar ook voor tekenen?

Amparo schreef:Zeker waar dat het zo kan gaan, Matheno. Maar kleine baby's zijn over het algemeen ook heel erg gericht op hun moeder. Mijn man gunt mij m'n paardentijd. Maar vanaf het moment dat ik wegging tot ik terug kwam, was het krijsen. Wat hij ook deed. Dus in die periode ging ik maar 2 keer per week en dan zo snel mogelijk. Dat was echt voor niemand leuk. Gelukkig ging die periode over en is papa nu ook heel leuk, maar mama heeft de voorkeur.
Het ligt dus (meestal) niet alleen aan de man