marfries schreef:Ik heb me enigszins verdiept in “animal communication”, reading. En zelf ook gedaan op hele kleine schaal. Hoe het werkt weet ik niet, maar ik kan inderdaad soms via een foto met het dier “praten”.
Als in voelen hoe het dier zich voelt (pijn ergens in het lijf), wat het dier zelf graag wil zeggen of hoe het dier tegen zaken (eigenaar, rijder, andere dieren) aan kijkt.
Vraag mij niet hoe dit kan, ik denk dat het iets paranormaals is, dat de één het beter kan dan de ander, en dat je met oefenen deze “vaardigheid “ kunt verbeteren.
Mocht je nieuwsgierig zijn Anjali, dan wil ik het best zonder kosten proberen. Stuur me maar een pb dan.
Zelf vind ik het nu en dan ook interessant en leuk om te oefenen. Maar ik ben dus niet erg ervaren, en ga alleen af op jouw dier (zoek geen info op, hoor liever ook niets want dat vertroebelt de uitkomst eerder).
Lief van je om dat aan te bieden! Momenteel heb ik (gelukkig) geen "probleem" om dergelijke hulp nodig te hebben. Ik geloof er wel in ,dat het kan bedoel ik ,maar niet iedereen die zegt het te kunnen zal ook goed zijn.En zeker niet als het als verdienmodel gebruikt wordt. Juist omdat ik er in geloof zou ik nooit zo maar zonder reden in de geest van een dier (of mens) laten inkijken of bemoeien. Alleen als het nodig is om een probleem op te lossen.