Zilfstar schreef:
Weer bedankt voor jullie leuke reacties, en voor de tips voor Uitgelicht, superleuk!
xMyrth schreef:Ik vind stiekem die foto waarop een mevrouw probeert een foto te maken, maar de telefoon nog in selfiestand staat heel grappig

Haha ja dat vond ik ook wel lollig inderdaad. Benieuwd of het haar nog op tijd gelukt is om de selfiestand om te draaien
germie schreef:Zo klein is je shet nu ook weer niet, haha. Maar wat een prachtige wagen heb je op de kop getikt. Ook om gewoon mee te rijden.
Maar nu was het een leuke pakjeswagen, haha.
Nee vooruit, als shet is hij niet zo klein. Maar in verhouding tot Ozosnel is het maar een ukkie
Ik hoop dat ik de wagen zo kan afstellen dat er ook echt mee te rijden valt. Zoiets is moeilijk precies in het juiste evenwicht en zwevend te krijgen met een persoon erop, maar dat was nu ook nog even niet van belang. Het zou leuk zijn 'm zo te krijgen dat er ook enigszins comfortabel mee getrokken kan worden voor Sam met iemand erop, dan zou ik 'm ook nog eens voor ringsteken ofzo kunnen gebruiken. Hij kostte gelukkig niet heel veel (anders had ik het ook niet gedaan voor alleen een intocht) dus als dat niet gaat lukken blijft hij gewoon in de schuur voor de mooie heb en misschien toch volgend jaar weer aan de hand. Eventueel met een minipietje erop ofzo, dat moet ik later even bekijken.