Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
02Eli18 schreef:Wat 'grappig' dat jij op mijn post reageert LWDaisy. Ik heb afgelopen week een topic van jou gelezen over het verdriet na het overlijden van jouw Daisy. Ik vond het fijn te lezen hoe jij en andere bokkers die eronder gereageerd hadden allemaal op hun eigen manier met het verlies om zijn gegaan. Soms voelt het toch een beetje 'alleen' in je eigen rouwproces. Zo had ik toch het gevoel dat hoe het rouwproces gaat zo gek niet is en iedereen in iedere situatie daar anders mee om gaat.
Ik merk dat ik eigenlijk ook wel weer heel graag aan de slag wil. Dus het is allemaal erg dubbel. Gisterenochtend denk ik te weten dat Jopie en ik gewoon geen match zijn en ik zo verdrietig wordt, omdat ik dat wel zo graag zou willen. In de middag had ik toch behoefte om iets kleins met Jopie te doen, dus even geoefend met dat ik op een krukje sta. Dan twijfel ik daarna ook weer aan de gedachten van de ochtend. Vervolgens 's avonds foto's van Valonsa terug zitten kijken en tranen in overvloed gehuild.. Dus met mijn verstand denk ik, we zien wel wat het brengt. Het is in ieder geval nog choas en ik hoop dat er meer rust komt met een stap terug.
Je bent er altijd welkom!