Curl schreef:Dorine92 schreef:Ik doe dat altijd. Heb al paardgereden in Zuid Afrika, Dominicaanse Republiek, Barbados, Aruba, Cuba, Albanië, Spanje op meerdere plekken, IJsland, Engeland, Egypte, en ben vast nog wel wat plekken vergeten. Meestal privé, want ik vind het niet leuk om in een groep te gaan. Zo in een rijtje, altijd een beginner erbij die heeft gezegd dat ie gevorderd is, allemaal vreemden op je foto's.
Dat gezegd hebbende, als het kostentechnisch meevalt zou ik best met je mee willen hoor. Desnoods inderdaad met een compleet bokt groepje
En qua tips en ervaringen.. ik zeg nooit dat kan rijden, dan krijg ik een lekker braaf paard
Wauw wat tof! Ga je dan echt op paarrijdvakantie of ga je rijden daar waar je op vakantie bent?
Ik heb ook wel eens zitten denken aan zon vakantie. Portugal, namibië, Nepal (ja de voorkeuren liggen nogal uitgestrekt) ik vind alleen gaan dan toch spannend, ook al ben ik sociaal genoeg. En wat me tegenhoudt is dat ik dat geld dan niet kan uitgeven aan een vakantie met mn vriend, maar ja keuzes keuzes.....
Ik maak gewoon een plan waar het paardrijden onderdeel van is, dus ik doe ook andere dingen op de betreffende bestemming voor of na het paardrijden.
Je hoeft het niet per se heel duur te maken, en je kunt ook je vriend wat later laten komen. Dat je dus eerst je paardrijdingen doet, en dat hij bijvoorbeeld een week later komt