Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier hadden we er ook twee aan huis. Toen hij afscheid had genomen was de overgebleven pony weer rustig. Hij heeft een aantal weken alleen gestaan tot we een nieuwe pony hadden gevonden. Elisa2 schreef:Ik zou er niet te moeilijk over denken, zodra het oude paard overlijdt afscheid laten nemen en verhuizen naar de pensionplek. Je merkt wel aan je paard wanneer het de beste tijd is om hem te verhuizen..zoals Joyce al schrijft.
Ir111 schreef:Onbegrijpelijk dat mensen hun paard maanden of jaren alleen laten staan, 'want je merkt eigenlijk niks aan het paard'. We weten hier toch hopelijk allemaal dat paarden kudde dieren zijn en dat ze niet alleen horen te staan. Jammer genoeg niet vastgelegd in de wet.
Popstra schreef:Hier verderop staat een oud ponytje al wat jaartjes helemaal alleen. Echt een oudje. Zijn maatjes zijn verhuisd.
Ik vind het vreselijk zielig. Hij staat echt zn tijd die die nog heeft te vervelen in een weitje.
Ik zou die zelf in hebben laten slapen. Een oudje zit niemand op te wachten. Nu lijd het een miserabel leventje zo eenzaam.