Elfina in Zweden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Tarzan

Re: Elfina in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 13:20

Oh wauw, Dalarna, vroeger ook geweest, prachtige omgeving! :D
Stiekem best wel jaloers op die prachtige foto's tussen de oren met zo'n mooie omgeving <3
Hopelijk ga je ze snel thuis krijgen!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 13:23

Dalarna is prachtig, ik ben er een aantal keer geweest.

Oscar schreef:
Wat een gaaf verhaal en prachtige foto's!

Hou zou het zijn om paarden te houden in de winter als er sneeuw ligt en alles bevroren is? Een hoop gedoe of valt dat mee?

Wellicht niet een hoop gedoe, maar wel aangepast gedoe. De hele samenleving is aangepast op het klimaat en dat is op paardengebied niet anders. Er hangen op de manege wat schema’s gericht op temperatuur, zal er eens een foto van maken.
Ik woon overigens heel noordelijk, 100 km boven de noordpoolcirkel (Zweeds Lapland). Mijn dochter tijdt hier op de plaatselijke manege.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 14:53

Oh wauw, wat gaaf. Dat zou ik ook best willen. Wat een prachtige omgeving.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 16:18

Wat een geweldige plek om te wonen, prachtige foto's Nadja. Kun je de paarden onafhankelijk van elkaar meenemen als je wilt gaan rijden of is dat nog een gedoetje?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 17:12

Ow wow Nadja, wat een paradijsje op aard heb je daar! zo op de foto's lijkt het ook of zij en Viol al maatjes zijn, of het in ieder geval goed met elkaar kunnen vinden klopt dat?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 19:27

Wauw, ze ziet er goed en happy uit! Ik ken Elfina niet heel goed, maar wel een beetje natuurlijk. Maar ik zie een happy paard die lekker op haar plek zit, wat ontzettend fijn!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:56

En zo is alles al helemaal voor elkaar!! Wat een journey, wat een onderneming en wat gaaf! Doe het je niet na maar stik jaloers!!

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:07

Heerlijke foto's Nadja!
Blijft toch stiekem (behoorlijk :+ ) jammer dat haar verhuizing net na ons bezoek aan jullie kon ineens mogelijk werd! Uiteraard zooo blij voor jou dat ze er eindelijk is! Ach ja.. reden om nog een keer jullie kant op te gaan toch? :))
Fijn om te zien dat ze haar draai er snel gevonden lijkt te hebben. Ben erg benieuwd hoe het straks in de winter zal gaan!?

Afbeelding