Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bellatrix schreef:Zijn er mensen die gaan die ook wat foto's willen maken (in het licht het liefste) die wij van de NR mogen gebruiken bij artikelen? Overzicht foto's van meerdere paarden bij elkaar. Van voren gezien het liefst. Paarden alleen, hoofd of hele lijf.
Dat zouden wij erg waarderen.
MarjanB schreef:De twee veulens van m’n buurman zijn net opgehaald om morgen naar hedel te gaan. Echt leuke veulens. Dus mocht iemand ze spotten
Spike hengstveulen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mayke merrie
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vooral spike is erg knap en kan fijn lopen. Mayke is nog wat verlegen. Ben benieuwd waar ze terecht komen. Verdienen echt een fijne plek!
Tilmar schreef:Bellatrix schreef:Zijn er mensen die gaan die ook wat foto's willen maken (in het licht het liefste) die wij van de NR mogen gebruiken bij artikelen? Overzicht foto's van meerdere paarden bij elkaar. Van voren gezien het liefst. Paarden alleen, hoofd of hele lijf.
Dat zouden wij erg waarderen.
Ik zal weer foto's maken.
Hier uploaden? Of naar jou sturen?

DuoPenotti schreef:MarjanB schreef:De twee veulens van m’n buurman zijn net opgehaald om morgen naar hedel te gaan. Echt leuke veulens. Dus mocht iemand ze spotten
Spike hengstveulen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mayke merrie
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vooral spike is erg knap en kan fijn lopen. Mayke is nog wat verlegen. Ben benieuwd waar ze terecht komen. Verdienen echt een fijne plek!
Je zou toch zeggen dat zulke leuke veulens zo wel verkocht worden.
Jammer dat dit niet is gelukt
StalNollie schreef:Als je samenwoont is het toch normaal dat je gewoon overlegt aan dieren.
Hier al 16 jaar samen getrouwd en kindjes en is dieren in huis ook iets wat wij overleggen. Nu heb ik paarden voor de handel dus dat is anders maar had ik ze particulier dan was dit ook in overleg. Logisch toch als je samen bent? Als ik uit zou vallen op welke manier dan ook dan komt toch alles op de wederhelft terecht, en wat dacht je van de kosten. Nee overleggen lijkt me meer dan logisch en helemaal niet gek
Ik ga uiteraard ook, neem er twee mee. Hoop te kunnen verkopen in januari raak ik helaas een halve hectare kwijt dus moet wat kwijt.
DuoPenotti schreef:MarjanB schreef:De twee veulens van m’n buurman zijn net opgehaald om morgen naar hedel te gaan. Echt leuke veulens. Dus mocht iemand ze spotten
Spike hengstveulen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mayke merrie
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MarjanB schreef:DuoPenotti schreef:
Ja gewoon echt geen reactie op gekregen…
SaraViavia schreef:Ik heb er ook al meerdere verkocht op de markt, maar ben even benieuwd naar jullie mening/ervaring.
Er loopt natuurlijk allerlei (ook vreemd) volk op de markt. Vorig jaar toen we er eentje mee naar Zuidlaren hadden kwamen er een aantal Bulgaren/Roemenen etc op onze pony af en ik ben vast niet de enige die z'n pony liever niet daar aan mee geeft.. Of zijn andere marktverkopers van mening dat als je ervoor kiest om ze op de markt aan te bieden je ook niks over de koper te zeggen hebt?
In principe als verkoper een bedrag vraagt en potentiële koper is akkoord dan is er een deal.. Maar was even benieuwd naar andere mensen hun idee.
Wij hebben tot nu toe altijd pony's bij gehad waarbij de "lage segment handelaren" meteen doorliepen nadat ze de prijs hadden gevraagd en we hebben voor zover ik weet wel leuke plekjes gevonden voor onze pony's via de markt maar kan me voorstellen dat dat niet altijd zo loopt..