Zo'n fjord keer fries is ook een leuke kruising, wat een mooi kleurenpatroon krijg je dan
leuk om die hier ook te zien! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Olikea schreef:[ Afbeelding ]
Dit is julius, een bouillonais x fries. Ook flink aan de maat, 1.83 and counting (hij is net 3)

zo'n vreselijk lief dier. Nientsje schreef:Hihi dat hoor ik vaker Kobus!
Maar liever kan je ze ook haast niet krijgen. Deze is zo ontzettend trouw en vriendelijkzo'n vreselijk lief dier.
toch leuk dat zo'n kruising dan zo goed uitpakt!

Kendra schreef:Kabayo schreef:Ik heb een barock pinto van 79% Fries bloed, dus 21% ‘vreemd bloed’.
Ze is inmiddels eerste premie ster en reserve dagkampioen geworden van de keuring
Mooi paard! Maar bij welk stamboek heb je deze dan ingeschreven?
Ketly schreef:Mijn friese kruising is helaas een paar jaar geleden ingeslapen, maar hij was te mooi om hier niet te delenHij was een Fries x KWPN.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
kobuss1 schreef:Hoi, ik heb t idee dat er best veel kruisingen zijn met Fries en ik ben benieuwd hoe ze uitgepakt hebben?
Wat voor
Kruising is het en vertel er eens iets over?
Ik heb zelf een kruising fries X kwpn.
Papa was Fries en moeder de kwpner.
Ik ben heel gelukkig met deze bruine mix, inmiddels is ze ruim 19 jaar maar zijn nog volop aan het werk. Dit jaar nog gestart met de eerste Endurance wedstrijdjes en in de dressuur lopen we L1
[ Afbeelding ]
Er bestaat sinds kort ook een FB groep voor Friese kruisingen. https://www.facebook.com/share/g/14Ks5cjo8DG/?mibextid=wwXIfr
Ik ben benieuwd naar andere prachtige ‘creaties’
Ketly schreef:Mijn friese kruising is helaas een paar jaar geleden ingeslapen, maar hij was te mooi om hier niet te delenHij was een Fries x KWPN.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Earth schreef:Ketly schreef:Mijn friese kruising is helaas een paar jaar geleden ingeslapen, maar hij was te mooi om hier niet te delenHij was een Fries x KWPN.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Die van jou was echt heel knap, ik herinner me hem nog goed!
Waardoor heb je hem toen in moeten laten slapen?
Hij had een haak op zijn straalbeen, in anderhalf jaar van een klasse 2 naar een klasse 4.