Elisa2 schreef:Nou dat bedoel ik dus..op Bokt zie je hetzelfde afzeikgedrag. Kennelijk zijn er veel mensen die zichzelf een stuk beter voelen wanneer ze anderen kunnen neerhalen?
Ik denk ook gewoon dat het de bedoeling was bij Jovian dat hij verkocht zou worden.
Missy, maar zoiets is achteraf toch altijd makkelijk te zeggen? De jury heeft uitgebeld dus heeft het wel gezien. Toen ik laatst bij het NK was werd er ook een paard uitgebeld die niet rad was, ik zelf kon het niet zien van de plek op de tribune. Het was voornamelijk te zien in de uitgestrekte draf en die was net van mij af. Toen ik het filmpje terug keek kon ik het pas zien.
Manic, maar dat gaat over het jureren..dat lijkt me prima om daar over te discussieren. Ik vraag me soms ook af hoe sommige aan sommige punten komen en waarom sommige andere ze niet krijgen.
Achteraf is zeker altijd makkelijk praten. Ik hoop alleen dat de ruiter wel kan voelen dat het paard niet goed loopt. Of dat het op het losrijterrein al gezien wordt, bijvoorbeeld door de trainer die meekijkt. Of het paard moet net een misstap gemaakt hebben onderweg naar de ring