Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
fannetje schreef:Flynnieman schreef:Ik heb via het topic hier een tip gekregen van een bokker dat er op marktplaats vandaag een manege zijn pony's weg doet vanwege stopzetting. We gaan daar morgen kijken, zijn al wat oudere pony's, maar dat stoort mij niet zo. Kunnen ze hier eventueel nog een leuk pensioen hebben. Ben benieuwd alvast
In Wageningen toevallig?
Veel plezier straks
Flynnieman schreef:Sky_As schreef:Er zit ook gewoon verschil in een kinderpony voor een 6 jarig kindje of voor een 2 jarige....
Een 2 jarige kan nog wel eens wat onbehouwen zijn en de pony op een plek aanraken die minder handig is.
Ik wil niet constant gehyperfocussed moeten zijn om te voorkomen dat mijn kind en klap krijgt. En ja, het blijft een dier, en ja, we letten zo goed mogelijk op....
Maar ik wil gewoon een pony die niet gelijk mept als iets niet zint en die het ook gewoon echt leuk vind als een kind met hem bezig is....
Precies dit ja, liefst van al heb ik nog eentje van 20 plus jaar, kan die hier lekker oud worden, eentje die al veel heeft gezien
Flynnieman schreef:Alja schreef:Waar woon jij?
Heb precies zoiets staan
Ik ben van Maaseik (Belgisch Limburg)
Flynnieman schreef:_Bonte_ schreef:Een vriendin van me handelt in kinderpony’s
Van waar ben je ?
Ragio Maaseik (Belgisch Limburg), maar ben bereid een 1,5 a 2u enkel ervoor te rijden
Popstra schreef:Flynnieman schreef:
Ragio Maaseik (Belgisch Limburg), maar ben bereid een 1,5 a 2u enkel ervoor te rijden
Jemig nogal wiedes je niet veel vind!
Al zou je naar het andere eind vh land moeten rijden voor een leuke! dat moet je er toch wel voor over hebben!?
girlyggirl schreef:O wat een feel good verhaalnu nog een passend zadeltje