Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Axel_Valerie schreef:Voor iedereen die de pagina voor lichte oplichting gebruikt met betrekking tot marktplaats oplichting endergelijke, de zoekbalk is je vriend. Je kunt bij twijfel van een advertentie de zoekbalk gebruiken op die pagina. Dan wordt er niks onder gesneeuwd.
En ja ik heb werk gemaakt van stal *******, ik neem aan dat we hier allemaal van paarden houden en die paarden daar gaan heel slecht.
Pantykous schreef:Axel_Valerie schreef:Voor iedereen die de pagina voor lichte oplichting gebruikt met betrekking tot marktplaats oplichting endergelijke, de zoekbalk is je vriend. Je kunt bij twijfel van een advertentie de zoekbalk gebruiken op die pagina. Dan wordt er niks onder gesneeuwd.
En ja ik heb werk gemaakt van stal ******, ik neem aan dat we hier allemaal van paarden houden en die paarden daar gaan heel slecht.
Nog nooit op die FB geweest maar kan precies uit jouw berichten hier opmaken hoe het er op die groep aan toe gaat
Liannetje86 schreef:Het is een soap met iets te veel heksenjacht...
StalNollie schreef:Liannetje86 schreef:Het is een soap met iets te veel heksenjacht...
Het is idd een kinderclubje aan het worden. hub hebben dit topic ook besproken op facebook en daar had ik mijn eigen mening onder gedeeld en zoals altijd waren ze het er niet mee eens en ben ik weer eens voor 24 uur geblokkeerd.
Ok nu weer een nieuw topic waarbij ze iemand de grond in stampen die meegeholpen heeft met een paard. Ook daarin nemen hun de boventoon en willen ze erboven staan
Hoop dat er snel wat anders komt en anders mogen ze van mijn die hele facebook opdoeken als het zo moet
DuoPenotti schreef:Nu zeggen ze dan ondertussen wel dat deze persoon ook van niets wist.
Of zeg ik met deze opmerking ook alweer wat verkeerd?
Want dat doe ik best snel geloof ik....
sasja0705 schreef:DuoPenotti schreef:Nu zeggen ze dan ondertussen wel dat deze persoon ook van niets wist.
Of zeg ik met deze opmerking ook alweer wat verkeerd?
Want dat doe ik best snel geloof ik....
Je zal zeker nu weer wat verkeerds zeggen, je wordt ja explicit met naam vermeld in de post op fb![]()
Maar even serieus- zo als met die meid die dus geholpen heeft met het paard ,omgesprongen wordt, vind ik dan wel erg raar.
Zelfs de eigenaresse benoemd haar optreden ... dus ik snap m niet - vooral ook niet dat zij van een "influence" account beschuldigt wordt en dit na haar ontkenning gewoon blijft staan vanuit het beheer.
StalNollie schreef:Bokt afvoerputje en dat ze wachtwoord uit het stof moest halen. Persoon is vorig jaar sept gewoon nog actief geweest haha.
Ik had vorig jaar heel wat tips en trips om te voorkomen hoe je opgelicht kunt worden en waar op te letten met paarden aankoop. Dit omdat ik het veel tegen kom en in de handel wereld zit.. mocht absoluut niet gedeeld worden heb de communicatie hierover nog op screenshot was niet mals en was ook weer dat ik dacht we willen iedereen helpen maar moet wel alleen van jullie uit komen want jullie zijn HET
Citaat:Edit: ik lees zonet de rest van je verwijtende en beledigende reacties hier...
Jeetje Mina vrouw, je zou zo'n goed werk kunnen verrichten want je houdt met hart en ziel van de paarden MAAR door zo agressief en marginaal uit de hoek te komen en alsmaar iedereen te verwijten en te beledigen, doe je gans je queste teniet.
Je klaagt marginale en louche types aan maar gedraagt je vaak zelf nog erger qua uitlatingen en manieren van schrijven en spreken en doen...
Moest je jezelf wat professioneler gedragen en wat temperen en to the point en professioneel reageren en handelen, zou je zoveel meer bereiken en zouden zoveel meer mensen je serieus nemen en je ook echt vrezen.
Nu doen ze dat niet want ze betitelen je als "die kleine die de snoepwinkel op stelten zet in een driftbui".
En dat het in de groep zogezegd meevalt... Ja natuurlijk want iedereen die maar één iets in vraag trekt, twijfelt of een andere mening durft neerpennen, wordt verwijderd en geblokkeerd.
Dat staat zelfs meermaals op jullie eigen groep als waarschuwing neergepend dus natuurlijk staat er geen tegenwind te lezen.