Verder was ik 13 toen ik samen met mn zus onze haflinger kregen. Daar heb ik ook wilde avonturen in mijn hoofd en in het echt mee beleefd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tabbladen schreef:Toen ik een aantal jaar geleden aan de eettafel de opmerking maakte dat ik altijd een groot zwart paard had gewild en nu een kleine rode pony had zei mijn moeder: "Oh dat heb je van mij. Ik wou altijd een grote zwarte man maar het werd je vader" (vader: rood blond haar, niet al te groot)
Tabbladen schreef:Toen ik een aantal jaar geleden aan de eettafel de opmerking maakte dat ik altijd een groot zwart paard had gewild en nu een kleine rode pony had zei mijn moeder: "Oh dat heb je van mij. Ik wou altijd een grote zwarte man maar het werd je vader" (vader: rood blond haar, niet al te groot)
Eske_B schreef:en dan op de stoeterij in de buurt vragen of we mochten helpen. Eerst over het hek geklommen... we waren een jaar of 11 en antwoord was natuurlijk nee
Elisa2 schreef:Ah gossie, ik wist niet dat hamsters konden springen?![]()
![]()
Paardje spelen deed ik zelf haha, rende altijd zoveel als kind dat ik met de schoolsport Olympiade het atletiek onderdeel won.
Elisa2 schreef:Toen zeiden mensen dat ik talent had voor dressuur rijden en veranderde de droom in naar de OS gaan als dressuur ruiter.Lekker ambitieus.
Overigens was dat dressuur rijden met de Fjord dan een stuk lastiger haha.
Daarom ben ik als 14 jarige al gaan sparen/ werken en kocht ik met een lening op mijn 16e mijn eerste eigen dressuur paard.
De dromen hebben in mijn geval wel geleid tot actie ondernemen.