Hoe was het?? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy schreef:Ik kan niet zeggen dat ik zoiets heb van: wow, wat een gevoel geeft ie me.

zou moeten kunnen geven. Eigenlijk juist bij een jong dier. Bij een ouder dier moet je toch altijd op zoek naar al de knopjes, terwijl een jong dier meestal maar een een paar knoppen heeft
Mikkie schreef:oei wat herkenbaar. Bij ons staat op dit moment ook zo'n kasteel en ja het is ook nog een dropje. Heeft niet voor niets de naam Amor meegekregen. Ik ben gewoon helemaal verliefd op dit lekkere ding, maar weet ook dat ik hem nooit kan kopen. Dus straks komen er weer kopers en dan wandelt hij weer net zo hard uit mijn leven als dat hij erin is komen wandelen. Zucht, wat is het soms toch oneerlijk op deze aardbol.Nee het is zeker niet makkelijk om op een handels-/dressuurstal te staan
Daar komen veel te leuke paarden voorbij wandelen
Pff. Zo ben ik aan Treasure gekomen en heb er nog altijd geen spijt van ook al heb ik Okkie ervoor moeten wegdoen. Maar het is heel frustrerend dat we altijd zo'n leuke bokken krijgen en ik die dan moet rijden
Sjuimpje"]
[quote="Fitzroy schreef:Ik kan niet zeggen dat ik zoiets heb van: wow, wat een gevoel geeft ie me.
zou moeten kunnen geven. Eigenlijk juist bij een jong dier.
maar dat zijn dan ook WOW paarden
.
.