Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
theamazone schreef:mika11 schreef:Een beetje een vaag verhaal, ik heb het 2x gelezen.
Maar eerst heb je het over één eigenaar en later in het verhaal over verschillende eigenaren.
En één van de eigenaren heeft je namens de andere eigenaren weggestuurd.
Racisme kan natuurlijk, maar dat lijkt niet echt logisch.
Wel jammer natuurlijk, maar je kan er niets aan doen.
Wel zou je een keer kunnen bellen of zo, om te vragen wat er nu precies verkeerd is gegaan.
Er zijn 2 eigenaren, een man en een vrouw. De vrouw heeft me weggestuurd. Ik weet niet precies waarom maar racisme zou zomaar kunnen want ik heb vaker dit soort dingen meegemaakt, dat ik gewoon als stalknechtje werdt gebruikt op een stal waar ik reed etc etc... je kan niet zeggen dat dat geen racisme is.
sterregoud schreef:theamazone schreef:
Er zijn 2 eigenaren, een man en een vrouw. De vrouw heeft me weggestuurd. Ik weet niet precies waarom maar racisme zou zomaar kunnen want ik heb vaker dit soort dingen meegemaakt, dat ik gewoon als stalknechtje werdt gebruikt op een stal waar ik reed etc etc... je kan niet zeggen dat dat geen racisme is.
Nou, ik heb ook als stalknecht klusjes gedaan en mocht niet rijden, en ben wit. Dus dat racisme praatje kan je beter achterwege laten.
theamazone schreef:Casarell schreef:Waarom gooi jij het gelijk op racisme???
Omdat ze eerst heel poeslief deden en vandaag ineens heel raar deden en me ineens wegstuurden... En het is in een klein dorpje in Friesland dus ja je weet maar nooit...
theamazone schreef:Er zijn 2 eigenaren, een man en een vrouw. De vrouw heeft me weggestuurd. Ik weet niet precies waarom maar racisme zou zomaar kunnen want ik heb vaker dit soort dingen meegemaakt, dat ik gewoon als stalknechtje werdt gebruikt op een stal waar ik reed etc etc... je kan niet zeggen dat dat geen racisme is.
Lieser schreef:Ik zie het racisme ook niet. Eerder dat je niet zelfstandig genoeg bent. Een bijrijder die hulp nodig heeft met opstappen en met het korter maken van de beugels kan dus niet rijden zonder dat de eigenaar erbij is. Dat zal niet zijn wat de eigenaar in gedachten heeft. Bovendien lijkt het rijden ook niet helemaal lekker gegaan te zijn, als de pony's bang waren voor wat hopen zand en jij ze daar niet doorheen kon rijden.
Ik zou dat idee van racisme loslaten en realistischer kijken naar wat er echt gebeurd is.
rocky_1995 schreef:theamazone schreef:
Omdat ze eerst heel poeslief deden en vandaag ineens heel raar deden en me ineens wegstuurden... En het is in een klein dorpje in Friesland dus ja je weet maar nooit...
En je weet dat je nu andersom aan het discrimineren bent? Blank en uit een klein dorpje uit Friesland betekent niet per direct dat iemand kortzichtig en racistisch is. Stop om jezelf als slachtoffer te zien, omdat je een kleurtje hebt. Heel eerlijk als dat ook je manier van communiceren is als iemand feedback zou geven, dan zou ik er snel klaar mee zijn. Jij bent gewoon jij welke voor- of achternaam je ook draagt.
theamazone schreef:Casarell schreef:Waarom gooi jij het gelijk op racisme???
theamazone schreef:
theamazone schreef:Ik rij pas sinds een jaartje bijna weer dus ik zit nog op beginners niveau, maar toch vind ik springen heel leuk en we doen het vaak in de les. Ik ga misschien in de zomer vakantie spring lessen nemen zodat ik kan oefenen met springen. Nu vraag ik me af, hoe kan ik het beste starten met spring wedstrijden? Qua niveau enzo
DuoPenotti schreef:Dit schrijf je in mei 2023.
Dus denk dat je het daar moet zoeken.
De mensen hebben juist 3x gekeken of je ervaren genoeg bent voor hun pony's.
En nee vasthouden en beugelriemen korter maken vragen ervaren personen doorgaans niet.
Ik denk dat ze merken dat ze je niet alleen kunnen laten en erbij moeten zijn.
En dat is meestal niet de insteek van een bijrijdertheamazone schreef:Ik rij pas sinds een jaartje bijna weer dus ik zit nog op beginners niveau, maar toch vind ik springen heel leuk en we doen het vaak in de les. Ik ga misschien in de zomer vakantie spring lessen nemen zodat ik kan oefenen met springen. Nu vraag ik me af, hoe kan ik het beste starten met spring wedstrijden? Qua niveau enzo
DuoPenotti schreef:Al 3 jaar....
Dat zegt genoeg voor veel mensen als een ruiter dat zegt..