@DJZ
Oh wat vind ik jouw paarden toch onwijs leuk om te volgen

Evenals je training! Mooie doelen en wat een rijkdom

@Flubberboot
Wat een knappe Lusi, hopelijk al het blessure leed nu achter de rug en lekker er voor gaan

@Olikea
Mooie doelen

Hier wil ik ook weer wat agility gaan doen, Saskia was destijds 1 van de eerste Agility trainers in de benelux en tevens mijn beste vriendin, dus hoop haar eens naar NL te halen voor een leuke clinic dag

@Amber_anne
Ook hele prima doelen toch? hopen dat het allemaal opschiet met je rijbewijs en je fijn vaker kan gaan

@Captain
Nee nog géén idee, ik denk gewoon beide paarden een goede buiging, Xanti soepel in de spaanse pas... Liggen zit er voor Aslan iig niet in met dit ellendige weer

Lekker bezig zo met dat vuur! Echt heel gaaf en kijk nu al uit naar de foto resultaten

@nick_en_ik
Misschien eens verdiepen in wat meer het husbandry gedeelte? Start button etc... Ik volg op insta verschillende trainers die ook heel bewust paarden trainen op o.a. prikken door een DA, mega interessant

@LaDonna75
Mooie combinatie! Maar jeetje wat heftig van je whiplash etc... Hopelijk gaat het komend jaar allemaal een stuk beter en kun je je doelen bereiken

@FleurSandro
Alle oefeningen met 3 maanden?

@xYaartje
Misschien basis, voorbereidend werk? Dingen als targetten, voetjes geven, lichaamsdelen 'los verplaatsen', netjes halt houden terwijl je wegloopt etc

@JoycexEnya
Wat een gave doelen! Heerlijk ook al die endurance kilometers, echt heel gaaf
Hier eerst maar bezig met mijn paarden op het UBN van de stal te krijgen waar ze nu staan, ze zijn dus door eerdere eigenaar/stalhouders NOOIT ingeschreven geweest, gelukkig veel tips gehad via bokt.
Is ook nodig, want mijn bijrijdster heeft zich inmiddels ingeschreven bij de vereniging, dus als we startkaarten willen gaan aanvragen moet alles wel in orde zijn natuurlijk