Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dapper schreef:
Dapper schreef:Deken krijgt Dapper de laatste twee jaar wel op in de winter, hij moet niet zijn energie moeten verspillen om warm te blijven en de organen krijgen een opdonder dan zonder deken is mijn mening.
[ Afbeelding ]
Dit is de boevenkop.
Dapper schreef:[ Afbeelding ]
Dapper schreef:Dapper is lief als hij slaapt boeken kan ik over hem schrijven.![]()
Meestal noem ik hem nozem of clown .
Elke dag krijg ik een heerlijke kus van hem hoef ik me zeker een week niet meer te wassen.
En met er tussenuit peren haha geweldig is dat,ooit was er een vrouwtje die op Dapper de Buitenrit wilde doen en ik wist al dat ze hem
Niet onder de knoet zou hebben maar goed zo eigenwijs als dat vrouwtje was toch erop.
Ze let even niet op en Dapper is gek op mais en dat groeide in het veld geen bedenkingen meer van Dapper en joehee galop tussen het maisveld en dat vrouwtje schreeuwen joh dus riep ik Dapper terug heeft hij twee van die stengels met maïs in zijn mond.
Zo kan ik uren door vertellen over hem
koenlover schreef:Wat een knappe kerel en heel erg fijn om meerdere oude shires voorbij te zien komen![]()
Mijn Max is van juni 1999 en nu dus 25 jaar oud. De seizoenswisselingen vallen hem altijd eventjes zwaar maar voor de rest fiets hij probleemloos door het levenik heb met hem ook de afspraak dat hij minstens 30 moet worden dus we hebben nog even te gaan
Dapper schreef:Ik voer onbeperkt hooi en elke dag master senior slobber brok en daar doorheen soyaschroot ( voeren ze op de kliniek in Utrecht ook aan magere paarden)
Ook doe ik er een paar schepjes foenegriek door.
Dit krijgt Ace ook dat is zijn Shire maatje die is bijna 19 en heb ik ook al vanaf 2011
Dat is een hele grote lieve slungel van over de 2 meter