27jarige shire. Samen op de foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dapper

Re: 27jarige shire. Samen op de foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 15:10

Afbeelding

PaulSimonFan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-24 20:49

Dapper schreef:

Wat een geweldige foto's!! Wat een prachtpaarden <3 :+:

Dapper schreef:
Deken krijgt Dapper de laatste twee jaar wel op in de winter, hij moet niet zijn energie moeten verspillen om warm te blijven en de organen krijgen een opdonder dan zonder deken is mijn mening.
[ Afbeelding ]
Dit is de boevenkop.

Wat een schatje. Zo'n lief koppie! :+:

Wat grappig dat jij hem boevenkop noemt trouwens. Zo noem ik de onze ook vaak! Wat een ondeugd is dat soms. Vandaag peerde die er vantussen. Stiekem de camping op. Daar mogen geen paarden komen. Oeps :+ :Y)

Ik zou t ook graag doen. Maar zn eigenaar wilt hem geen deken op helaas.. ik doe wat ik kan om hem warm te houden. Zo vroeg mogelijk voer. Zo laat mogelijk voer. Tussen door genoeg. En bij slecht weer zet ik hem overdag op stal zodat hij even lekker kan opdrogen.

Dapper schreef:

Prachtige foto! _/-\o_
Zo zou ik die 2 van mij ook graag samen zien staan. Maar waar die grote de liefste ooit is. Is mn kleine een enorme klojo := >;)
155 groot en zo'n gigantisch grote mond tegen alle andere paarden. Niemand mag in zijn buurt, anders trekt ie een smoelwerk -:(- :')

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 21:17

Dapper is lief als hij slaapt boeken kan ik over hem schrijven. :knuffel:
Meestal noem ik hem nozem of clown .
Elke dag krijg ik een heerlijke kus van hem hoef ik me zeker een week niet meer te wassen.
En met er tussenuit peren haha geweldig is dat,ooit was er een vrouwtje die op Dapper de Buitenrit wilde doen en ik wist al dat ze hem
Niet onder de knoet zou hebben maar goed zo eigenwijs als dat vrouwtje was toch erop.
Ze let even niet op en Dapper is gek op mais en dat groeide in het veld geen bedenkingen meer van Dapper en joehee galop tussen het maisveld en dat vrouwtje schreeuwen joh dus riep ik Dapper terug heeft hij twee van die stengels met maïs in zijn mond.
Zo kan ik uren door vertellen over hem

PaulSimonFan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-24 22:02

Dapper schreef:
Dapper is lief als hij slaapt boeken kan ik over hem schrijven. :knuffel:
Meestal noem ik hem nozem of clown .
Elke dag krijg ik een heerlijke kus van hem hoef ik me zeker een week niet meer te wassen.
En met er tussenuit peren haha geweldig is dat,ooit was er een vrouwtje die op Dapper de Buitenrit wilde doen en ik wist al dat ze hem
Niet onder de knoet zou hebben maar goed zo eigenwijs als dat vrouwtje was toch erop.
Ze let even niet op en Dapper is gek op mais en dat groeide in het veld geen bedenkingen meer van Dapper en joehee galop tussen het maisveld en dat vrouwtje schreeuwen joh dus riep ik Dapper terug heeft hij twee van die stengels met maïs in zijn mond.
Zo kan ik uren door vertellen over hem

Ooohhh ge wel dig!!! Dat had ik graag gezien!! :)) :')

En ja die kussen :+: Mijn man vond dat eerst helemaal niks. Maar inmiddels kruipt hij helemaal in me. Zoo lekker :+:

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 22:05

Wat een knappe kerel en heel erg fijn om meerdere oude shires voorbij te zien komen <3

Mijn Max is van juni 1999 en nu dus 25 jaar oud. De seizoenswisselingen vallen hem altijd eventjes zwaar maar voor de rest fiets hij probleemloos door het leven :) ik heb met hem ook de afspraak dat hij minstens 30 moet worden dus we hebben nog even te gaan :D

PaulSimonFan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-24 22:10

koenlover schreef:
Wat een knappe kerel en heel erg fijn om meerdere oude shires voorbij te zien komen <3

Mijn Max is van juni 1999 en nu dus 25 jaar oud. De seizoenswisselingen vallen hem altijd eventjes zwaar maar voor de rest fiets hij probleemloos door het leven :) ik heb met hem ook de afspraak dat hij minstens 30 moet worden dus we hebben nog even te gaan :D

Oohhhh ik wil een foto O:)
Geweldig dat er zoveel meer oudjes zijn! <3

We moeten een shireoudjes praattopic maken 8-)

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 22:28

Mooi hoor. Wat een stoer ras blijft dat ook. Prachtige leeftijd

OllieNavito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 14:00

Dapper schreef:
Ik voer onbeperkt hooi en elke dag master senior slobber brok en daar doorheen soyaschroot ( voeren ze op de kliniek in Utrecht ook aan magere paarden)
Ook doe ik er een paar schepjes foenegriek door.
Dit krijgt Ace ook dat is zijn Shire maatje die is bijna 19 en heb ik ook al vanaf 2011
Dat is een hele grote lieve slungel van over de 2 meter

Wat gaaf om Ace te zien
Ik heb daar ooit opgereden toen hadden ze hem net bij de buitenritten
Toen was ik helemaal verliefd. Heb sinds september (door verschrikkelijke omstandigheden dat dan wel) mijn eigen shire merrie veulen ze is nu 9 maanden