Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gisteren was het zonnig hier, dat was zo genieten! Vandaag weer mist en motregen. Ik had ook iets van blegh, ik wil helemaal niet naar buiten, rotweer, ik lig hier lekker ingepakt in mijn warme dekentje droog binnen... Maar ik had beloofd aan de eigenaresse van de Shetjes dat ik wat zou komen doen, dus tandjes opeen en gaan... En ik heb uiteindelijk een hele leuke sessie lange lijnen gedaan met mijn verzorg Shetje
.Earth schreef:Zeker, dat helpt ook wel hoor. Maar als het regent en 3 graden dan haak ik af.
Ik heb dus met mijn therapeut afgesproken om het andersom te doen. Eerst doen wat ik wil doen en dan pas wat ik moet doen. Daarnaast heb ik ook nog wekelijks les, dus dan rijd ik sowieso dan. Afgelopen week is het er met de feestdagen en een drukke werkweek ook niet van gekomen hoor, dan is het alleen de verzorging.
Er is geen magische oplossing behalve jezelf af en toe echt dwingen als het weer heel slecht is. Fly_high schreef:Maar is het dan niet een afweging om te maken voordat je aan een verzorgpaard begint? Als buiten bezig zijn in de kou niet haalbaar is ivm jouw ziekte, is het dan verantwoord om een verzorgpaard te nemen?
joyce B schreef:De tip om eerst te rijden en dan pas de "moet" dingen werkt hier ook en geef ik ook vaak aan stalgenoten. We zijn hier een doe het samen stal dus iedereen helpt mee en dat valt soms best zwaar voir iedereen.
en ik haat de hitte.