Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:@pareltjes ook als je die mensen goed kent en ze weten wat er speelt en dan gaan ze bellen.
marleen_usar schreef:Nou dat gaan ze nooit toe geven dat weet ik al, maar je kan iemand toch aanspreken daar val ik nog het meeste over.
sasja0705 schreef:Hoezo noem je dit achterbaks ?
Weet jij dan van wie deze melding kwam ?
Of verdenk je gwoon iemand van de omliggende paardeeigenaren ?
Want dit haal ik uit jouw titel ivm de eerste zinnen.
Verder schrijf je : in een paar weken tijd afgevallen - was dat voordat de DA kwam of na die tijd?
Of bedoel je achterbaks van de dierenpolitie, dat ze jouw niet meteen ingelicht hebben over het eerste bezoek?
Dus wat en wie bedoel je precies met achterbaks?
marleen_usar schreef:Nee hij stond er niet slecht bij dat vond de man die belde ook, wel wat te dun maar verder niet. Ze zijn begaan maar zeg het dan tegen mij direct.
marleen_usar schreef:Als iemand ooit weer een melding wil maken dan gaan ze er niks mee doen.
marleen_usar schreef:Nee hij stond er niet slecht bij dat vond de man die belde ook, wel wat te dun maar verder niet. Ze zijn begaan maar zeg het dan tegen mij direct.
marleen_usar schreef:Nee ik heb nog niemand aangesproken ik ben herstellende van een operatie en mag nog niet naar de paarden.
marleen_usar schreef:Ik heb een eigen stuk land en daar om heen staan meerdere paarden, ik heb met iedereen goed contact. In september kwam de veearts omdat mijn paard astma heeft en hij stond te pompen. In een paar weken tijd viel hij best wel veel af. Hij is behandeld en het duurde een week voor dat het beter ging. Helaas zitten de verloren kilo's bij een ouder paard er niet zo maar aan maar daar wordt hard aan gewerkt.
Wordt ik net gebeld door de dieren politie, ze hadden in september een melding ontvangen van een hoestend paard en die ook te dun was. Hij was net weer langs de wei gegaan en hij zag er al beter uit. Bij de 1e melding vond hij het niet nodig om mij op te hoogte te brengen, met andere woorden het viel wel mee dat liet hij ook merken. Nu zag hij dat hij al was aangekomen en er al veel beter uit ziet.
Als iemand ooit weer een melding wil maken dan gaan ze er niks mee doen.