Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iranda schreef:De hele tijd en ver onder de maat past niet bij 1 of 2 keer k lijf. Dan heeft ze de boel wel erg aangedikt. Ik moet er ook niet aan denken om van haar les te krijgen hoor, maar dacht, na dat halfjaar kan er genoeg veranderd zijn. Zij willen geen enkele communicatie en gaan nergens op in. Ik denk dat ze zich rot lacht als ze hoort dat ik dit schrijf vanaf een high care (opname psychiatrie).(Er speelde wel meer bij mij natuurlijk). Behalve de begeleidster, nee, ook niet welkom in de toekomst. Dat zo'n verzinsel zulke gevolgen kan hebben zeg! Dat ze me niet mag, zag ik direct, maar dan kunnen we toch samen proberen er iets van te maken? Wat ben ik naïef...
Iranda schreef:Ze hebben wel beslist dat ik niet terug kan komen. Mijn begeleidster heeft die vraag gesteld.
1 dag later en ik zou een bos bloemen en doos bonbons in de kantine hebben gelegd, als dank voor de 7 jaar en dat ik even pauze neem. Maar ze waren me voor![]()
(weer naïef, ik dacht niet dat er zo'n groot probleem gaande was... bij de laatste rit zei de eigenaar nog met grote glimlach dat ik mocht kiezen op wie ik wilde rijden, en de instructrice zei tot volgende week)
GDG schreef:marleen_88 schreef:Ik hoop maar dat dit topic geen negatieve effecten gaat hebben op de situatie.
Welke situatie doel je dan op? TS is definitief niet meer welkom op die manege dus die situatie is afgesloten.