Ik moest lachen om de jongens die vast zaten in de modder.

Alweer stil gelegd, een beetje een aanfluiting vind ik dat wel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Benzz schreef:Anne_GTI schreef:Er liepen ook veel teveel mensen die amper de voor van de achterkant van een paard konden onderscheiden.
Hoe wil je de boel financieren zonder deze mensen?
Het is al ruim 20 jaar ook een netwerkbijeenkomst voor veel bedrijven.
LaPluche schreef:€38 voor de toegang en dan nog het parkeerkaartje, eten drinken....
Benzz schreef:LaPluche schreef:€38 voor de toegang en dan nog het parkeerkaartje, eten drinken....
Dat valt voor een evenement van deze grote toch wel mee?
@Annegti, volgens mij kwam er nooit veel normaal paardenvolk op de military, maakt ook juist dat ik het een enorm mooi event vind/vond. Keer eens wat anders en andere gespreksonderwerpen. En zakelijk gezien enorm goed om te netwerken.
Ellen_ov schreef:Even een melding, hoe klein ook (uitgevallen combinatie oid) was misschien wel prettig. De wedstrijd was sowieso al veel stilgevallen vandaag helaas. Niks aan te doen natuurlijk maargoed.
Het parcours was verder erg spannend, wat een lijnen! Opvallend ook dat er niet zozeer ‘dikke’ hindernissen stonden maar juist veel meer technische lijden, parcours trouwens nog ietsje ingekort ivm bodem.
Gelukkig was hier hulp direct bij en doeken opgehouden dus weinig kans op pottenkijkers.
Ladyson schreef:Ik vond die modder dan weer niet zo'n ding. Vaak genoeg in vergelijkbare modder de paarden uit de wei moeten halen oid en het zorgt ook nog wel voor hilariteit. De drukte waardoor je de hindernissen amper kan zien, vind ik een veel groter nadeel. Daar kom ik toch voor
kamsel schreef:Ladyson schreef:Ik vond die modder dan weer niet zo'n ding. Vaak genoeg in vergelijkbare modder de paarden uit de wei moeten halen oid en het zorgt ook nog wel voor hilariteit. De drukte waardoor je de hindernissen amper kan zien, vind ik een veel groter nadeel. Daar kom ik toch voor
Mee eens.
Ik snap ook wel dat het een netwerk evenement is, maar mensen die 30- 40 euro betalen om wat te zien, mogen ook best combinaties in de hoofdpiste kunnen zien.
Die tribune bij de waterbak vind ik een verbetering, maar waarom die vlaggen voor het grote scherm..
De omroepers zijn niet overal goed te horen, deels door de herrie van de sponsortentjes. Heb via rechenstelle een paar keer kunnen zien dat het gestopt was. Maar met de technische storing kwam dat niet door, gelukkig zaten we toen net bij de waterbak en zagen we dat de ruiters stapten, dus dat het geen ongeluk was. Maar het duurde wel even voor doorgegeven werd dat het een technisch probleem was.
Superzonde voor Beau en Florinoor (en nog een die bijna binnen was geloof ik).
Hoe spraken ze Aoife uit dan?