Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Verder zorgt ze voor evenveel chaos als normaal, gelukkig.
) maar het is wel heel fijn als ze gewoon weer 24/7 met een ander staat.

AnnetteFlame schreef:Jaaaaa bijna Swift tijd! Die dunskin is ook echt super knap! Die fokkerij zat in Duitsland toch? Waar? Mag ook per pb
Ga je Swift opgeven voor de veulen verkiezing?
).
.. ik duim dat ze snel beter gaat, in ieder geval pijnvrij! 
zolang ze dat nog dagelijks doet heb ik het idee dat ze voldoende uit de voeten kan.

Niet letten op alle meuk onderaan, had net even de zwaluwpoep van de muur van de schuistal staan schrobben
De muur is weer klaar voor een nieuwe lichting volgend voorjaar zullen we maar zeggen
Gisteren kwamen we erachter dat we één van te tig nummers en administraties die je moet hebben niet hadden, gelukkig was de nvwa vanochtend heel vlot met een vinkje aanzetten en nu is het alsnog geregeld. Maar wat een stress had ik gisteren toen alle systemen niet wilden meewerken en de export keuring anders niet door zou kunnen gaan. Tot zover 1 Europa
.
en daar had ik niet zo'n zin in met mijn barebackpadje)

. Dus we zijn flink aan het schuiven met bezetting en wie waar staat. Plus dat we een dag vol regen op ons bord kregen waar ik had gerekend op grotendeels droog. Super leuk zo'n vrije uitloop, maar je bent wel iets kwetsbaarder voor dit soort dingen.
en liep hij gespannen maar braaf achter Nim aan naar de achtertuin. Ook wel bijzonder dat je je tweejarige pakt als je beste leidpaard
maar leek me de beste opvangpony haha

Erg bijzonder, hij zag het gelijk maar hij kon er niet echt wijs uit worden. Waar hij gebruikelijk juist te onvoorzichtig is (loopt gerust onder een pony door als ik hoeven sta te krabben), was hij van Swift behoorlijk onder de indruk

)

) en de andere twee hadden wel zin in op een weiland staan met veel gras. Dus we zijn alweer een heel stuk verder. Ze hebben gisterenavond/nacht ook echt goed geslapen, hij is vandaag zichtbaar minder moe.

Vu is hem naar een weiland achterin gepeerd en vindt het allemaal wel prima 

die is populair). Super onhandig qua voeren, want zowel Swift als Relp hebben meer nodig dan de zusjes. Dus die zullen de komende tijd helaas even obesipony worden vrees ik. Nim is al behoorlijk rond, maar Swift is onder zijn fluffy vacht vrij schraal dus dat zal de komende tijd niet anders worden
.

lekker charmant.