Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sallinara schreef:De scan is niet gedaan door een dierenarts maar door een eigenaar van een fokkerij. (Cookie stond daar destijds gestald.) Ik was er zelf niet bij, het enigste wat ze echt zeiden was “Ik denk niet dat ze drachtig is”
Art_Ificious schreef:sallinara schreef:De scan is niet gedaan door een dierenarts maar door een eigenaar van een fokkerij. (Cookie stond daar destijds gestald.) Ik was er zelf niet bij, het enigste wat ze echt zeiden was “Ik denk niet dat ze drachtig is”
Is ze dan überhaupt wel gescand door die persoon? Of is het je gezegd om je gewoon af te schepen?
Gitana schreef:ik denk ook dat het niet zolang meer gaat duren. de merrie is ook al best een tijdje aardig rond.
misschien nog een week?
Azmay schreef:janderegelaa schreef:
Dat gaat zeker vannacht niet gebeuren. Nog weken.
Hoe weet jij dat?
janderegelaa schreef:Azmay schreef:
Hoe weet jij dat?
Die banden zijn niet slap, dan krijgen ze een punt kont. Als ze echt slap zijn dan kun je de staart plat op de rug leggen. Dan heb je een kans dat ze vannacht gaat. Verder is er nog te weinig activiteit in het uier.
Art_Ificious schreef:sallinara schreef:De scan is niet gedaan door een dierenarts maar door een eigenaar van een fokkerij. (Cookie stond daar destijds gestald.) Ik was er zelf niet bij, het enigste wat ze echt zeiden was “Ik denk niet dat ze drachtig is”
Is ze dan überhaupt wel gescand door die persoon? Of is het je gezegd om je gewoon af te schepen?