Gelukkig staan ze er relaxt bij, ga 3-4x per dag heen om even drollen te wippen enzo. Hij heeft nog nooit in een box gestaan en laat staan zo lang
mijn voorkeur heeft het ook niet maargoed het is even niet anders.

Stalletjes lijken echt inimini, ik zei tegen de dierenarts dat ik bij twee boxen de wand eruit wil halen zodat ze twee boxen hebben maar hij zei dat ie niet zoveel mocht rondwandelen, arm ding. En aangezien hij wat begint te stressen als zij te ver weg is, lijkt me dit voor nu het beste, bekijk het gewoon van dag tot dag.
Gister was de oude eigenaar er, hij bood aan de dierenarts rekening te betalen, heel lief maar had er absoluut niet om gevraagd.
Hij liep stukken beter gister, geen idee hoelang metacam blijft werken maar dat was iets meer dan 24 uur nadat ie metacam in zn bloed heeft gekregen, ik hoop dat er een stijgende lijn in blijft zitten!
Ik wil dus eigenlijk röntgenfoto’s maken maar ik mag hem niet vervoeren volgens de dierenarts. Heb een afspraak staan voor 20 september maar het ligt eraan hoe het eruit ziet en hoe hij loopt of we ook echt heen kunnen of niet, dat moeten we nog even zien dus. Die dag is hun hoefsmid er ook, ik wilde perse op een dag dat hij er is dat mocht het nodig zijn, dan kan hij er gelijk speciale ijzers onder zetten, maargoed het liefst had ik hem op blote voeten gehad.