Belachelijke mailtjes n.a.v. verkoop advertentie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:27

Nee, die moeder was subtiel! Beetje iemand aanvallen omdat die geen kostbaar paard of pony GRATIS wil geven. Hoe durft ze! de klaploopster!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:29

Wat raar zeg, dat ie moeder gewoon die pony gratis wil! Hoe durft ze! Boos!
Ik wil ook wel een gratis poony. Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:31

Straks moet die dochter een auto en kan mams het niet betalen, grinnik. Ik zie de bui al aankomen....

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:32

Wat betreft die Haf: kregen ook een mail dat ie voor 57 euro per maand daar kon staan. Ging dan lekker naar buiten de bossen in en kon in de wei. Leuk idee, maar verhuren kunnen wij hem ook wel!!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:33

Écht werkelijk!! .... wat je toch voor mailtjes krijgt af en toe.....
zo had ik bv een advertentie gezet --> op zoek naar een shetlander van 4 jr of ouder krijgt leuk thuis met vriendjes/ weidegang enz...

Kreeg ik me toch een bult mailtjes van grote pony's, A-pony's enz enz of ik die niet wilde kopen, want bla bla bla bla bla

Op de 1e gereageerd --> had ik niet moeten doen --> kreeg ik echt zo'n brutaal mailtje terug van "je weet niet wat je afwijst, het is een wereld pony enz enz.... (vraag me dan toch ook af waarom ze hem zo graag kwijt willen dat ze aan iemand een mailtje sturen die op zoek is naar een SHET en geen pony Gaaaap Ziek )

Je denkt altijd dat je duidelijk bent met zo'n bericht maar Verward

Gewoon negeren, wis wis Haha!

maar t is wel super irri Stoom uit je oren

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:37

Een shet is een shet, toch?? Dus ik kan je niet blij maken met onze Haf?? Knipoog

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:37

Nou kojak, ik vind het wel erg flauw van je hoor! Knipoog
Dat arme meisje wil zo graag een paard en jij wil haar niet gelukkig maken....ik begrijp die moeder best Knipoog

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:39

Jorie schreef:
Wat betreft die Haf: kregen ook een mail dat ie voor 57 euro per maand daar kon staan. Ging dan lekker naar buiten de bossen in en kon in de wei. Leuk idee, maar verhuren kunnen wij hem ook wel!!!

Schaamteloze profiteurs!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:41

Beetje 57 euro per maand betalen... dat kost ie ons per maand nog niet eens... Heel appart ja!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:51

banketstaaf hoor...je had dat arme kind toch wel blij kunnen maken met ene paardje?
En dan maandelijks de stalkostten overmaken natuurlijk, de hoefsmid, veearts en de rest van de kostten...want mams kan niet werken.

Tsja...de 1 zoekt een rijke vent en de ander een gratis paard Tong uitsteken

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:56

Wat Dees zegt, dacht ik. Wat een bord voor de kop heeft dat soort mensen..

Je kan er om lachen, maar een beetje wrang is het wel... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:23

Ik ken het idee. Toen ik mijn keurig ingereden Welsh K verkocht met een behoorlijk goede uitstraling en talent kwamen ze ook vragenof ik hem niet voor 100 euro weg wilden doen want zoveel hadden ze gespaard, maar zewouden wel een sportpony. Uhm...WAT DENK JE ZELF??
Of een handelaar, die bood 1000 euro, want voor meer kreeg ik hem toch niet weg! Wij sorry, maar hij is echtv wel wat meer waard en inderdaad voor bijna het dubbele verkocht.
Maar echt nog zoveel meer achterlijke dingen gehoord, echt elachelijk wat sommige mensen denken.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:28

Haha, om je te bescheuren!!!!! Haha! Haha! Haha!

Maar ze bestaan toch echt, de gratis ponies. Vienna is daar het levende bewijs van. Ik moet ook zeggen dat ik het erg met haar getroffen heb!! Lovers

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:46

ja heel herkenbaar. Heb nooit gehad dat ze mn pony gratis wilde hebben, maar ik had een a pony te koop staan voor een vraagprijs van 500 euro. Kreeg ik dus mailtjes van pennymeisjes dat dat veels te duur was en dat zij mn pony wel wilde hebben voor 50 euro, want voor meer zou ik haar toch niet kwijtraken. Uiteindelijk verkocht voor 475 euro aan mensen met een kindje die er nu volop plezier van hebben...
Ik vond het wel grappig, de vraagprijs is 500, dus dan kan je best 50 euro bieden toch???? Die pennymeisjes dachten dat ze voor zo goedkoop wegkon omdat shetlanders op de paardenmarkt ook 50 euro kostte (ja een shetveulen die niet groter wordt dan 80 cm, niet een 6 jarige a pony waar je zo de wedstrijden mee kan beginnen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:53

imker schreef:
Haha, om je te bescheuren!!!!! Haha! Haha! Haha!

Maar ze bestaan toch echt, de gratis ponies. Vienna is daar het levende bewijs van. Ik moet ook zeggen dat ik het erg met haar getroffen heb!! Lovers

Ja ik heb mijn eerste pony ook gratis gehad na hem 7 jaar verzorgd te hebben.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 16:06

Er was vanmorgen op 538 iets over de paardensport. Het schijnt dat de paardensport word beoefend door de middelste laag van de bevolking. De onderste laag moet ook de kans krijgen en nu wil de minister mensen een subsidie wilde geven ofzo.

Er belde trouwens vorig weekend een mevrouw rond een uurtje of half 9/ 9 uur. Ik was nog niet wakker en nam niet op, na de 3e keer deed ik dit wel. Bel ik u wakker ? Ja ik ben nou eenmaal een vroege volgel ! Hehehe toen had ik het eigenlijk al gehad met vriendelijk zijn Haha!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:09

Als wij iets te koop hebben staan krijgen we ook vaak reactie s van mensen die vragen of we he ook gewoon weggeven, want ze kunnen het niet betalen enzo....Word je af en toe best gek van...idd.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 16:10

xxappiexx schreef:
Als wij iets te koop hebben staan krijgen we ook vaak reactie s van mensen die vragen of we he ook gewoon weggeven, want ze kunnen het niet betalen enzo....Word je af en toe best gek van...idd.

Dit is toch belachelijk ? Alsof wij er niet voor gewerkt hebben !

Ik zou trouwens niet eens het lef hebben om te vragen of ik iets mocht 'hebben' !

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:31

nee dat vind ik het vreemd,e ik durf dat echt niet! ik durf amper af te dingen in de landen waar het heel normaal is om af te dingen!

laat staan dat ik hier in NL om iets ga lopen vragen ipv het gewoon te kopen!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:34

kojack schreef:
Er was vanmorgen op 538 iets over de paardensport. Het schijnt dat de paardensport word beoefend door de middelste laag van de bevolking. De onderste laag moet ook de kans krijgen en nu wil de minister mensen een subsidie wilde geven ofzo.

Nou dan wil ik die subsidie ook wel Schijnheilig Knipoog , want ik heb héél hard gewerkt voor mijn paardje

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:10

kojack schreef:
Waarom ik dat kind niet gelukkig wilde maken ? Moeders had geen werk en kon geen paard kopen.

Niet gevraagd hoe ze dan dachten 't paard te onderhouden? Schijnheilig

Maar inderdaad, niet normaal hoor.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:16

Ik kan hier echt niet bij! Hoe komen die mensen op het idee dat je haar wel even weg zou geven?! Verward Mafkezen! En inderdaad, hoe willen ze zo'n paard in hemelsnaam onderhouden als ze al geen geld hebben voor de aanschaf.. Zo'n kind zou beter af zijn met een verzorpaardje.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:27

Feufollet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:33

Alleereerst vind ik het belachelijk dat mensen een pony die te koop staat gratis willen hebben. Maar ja, toen ik een hobbywinkel had en nog cursussen gaf kwam er ook wel maandelijks iemand die vond dat als ze iets kochten ook wel gratis les erbij konden krijgen omdat ze van de bijstand leefden Scheve mond

Aan de andere kant "gratis" paarden zijn er wel. Sterker nog, ik ben zelf half en half op zoek naar zoiets Lachen
Maar geen duur sportpaard ofzo. Gewoon een rustig groot paard, waar mijn man ook recreatief op kan rijden. Het mag best een ouder paard zijn, of ongeschikt voor sport of iets dergelijks. Een opvang- of leenpaard dus. Eentje die anders misschien bij de slager terecht komt.
En ik heb er al verschillende aangeboden gekregen, jammer genoeg te klein (mijn man is 1.93 en weegt zo'n 100 kg) of veel te pittig!
We wachten dus rustig af, geen haast. Want aangezien het de bedoeling is dat dat paard tot zijn/haar dood bij ons blijft willen we een paard waar het mee klikt.
En die kosten? We hebben al 2 paarden en in een ander topic ben ik al aan het infomeren geweest naar de risico's en extra kosten van oudere paarden.

Wat ons betreft is het een soort ruil. Iemand weet dat haar paard goed terecht komt (controlebezoek is geen probleem) en heeft geen stallingskosten voor een paard waar ze misschien zelf niet meer op wil of kan rijden. En wij hebben een paard wat bij ons lekker rustig aan kan doen en waar we zo nu en dan een ritje mee kunnen maken.

Maar om nu mensen te mailen of ze hun paard weg willen gaan geven? Nee, dat vind ik te idioot voor woorden!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:40

Het eerste was van een pennymeisje, ze wilde heel graag het paard hebben want ze had al een paard en haar ouders wilde geen nieuwe erbij kopen. Ik heb uiteindelijk maar geen mailtje terug gestuurt .

volgens mij heb ik van dit meisje ook een mailtje gehad... ze wou zo graag een pony maar haar ouders wouden hem niet kopen...
maar hij kwam wel heel goed te staan met haar andere paard..... Verward

zo heb ik wel meer mailtjes gehad... ook idd van iemand die boos was dat ik mn lieve paardje niet gratis weg wou doen.... (ze vond het niet normaal en zo dat we hem niet aan haar wilde GEVEN)

waar moet het heen Verdrietig