Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Nou hij blijft leuk, of hij nu 1.50 is of 1.60cm.
Zinzi_jewel schreef:Heel leuk pony paardje.
T is dat wij nog niet op zoek zijn
Lyona schreef:Elisa2 schreef:Nou hij blijft leuk, of hij nu 1.50 is of 1.60cm.
Helemaal mee eens!
Maar het valt me echt op hoeveel mensen kijken naar maat en een kleurtje. Natuurlijk snap ik dat als je erg lang/zwaar bent je niet op een kleintje moet gaan zitten, maar de meeste mensen vinden hem te klein puur omdat 'dat niet mooi staat' ondanks dat ze in imo er wel op zouden passen.
En ik krijg veel reacties met "jammer dat ie een schimmel is, dat vind ik niet mooi"Dan denk ik echt, je kan nog zo'n prachtig paard in je wei hebben staan, maar als je er niets mee kan omdat ie super schrikachtig, respectloos of happerig is of totaal geen talent heeft kies ik zelf toch voor het minder leuke kleurtje.
Ja hij heeft geen fancy kleurtje, maar wel echt een droom karakter![]()
Het valt me echt op hoeveel mensen afknappen op kleur en maat. Ook wel dat hij in Zweden staat, dan zijn ze toch sneller achterdochtig.Zinzi_jewel schreef:Heel leuk pony paardje.
T is dat wij nog niet op zoek zijn
Dank je, is hij echt![]()
En hij is klein, dus dan valt het niet op dat je er een bij hebt?![]()
![]()
Nog even een vraag voor jullie, ik bied hem ook voor de Nederlandse markt aan (denk dat ik daar een beter passende match kan vinden voor hem dan in Zweden) en heb hem nu op marktplaats, bokt markt, ehorse en meerdere facebook groepen staan. Op FB merk ik dat als je daar iets plaatst het eigenlijk vrij direct ondergesneeuwd wordt door de tientallen advertenties die daar per dag worden geplaatst.
Waar kijken jullie tegenwording als jullie een paard zoeken?
Lyona schreef:Ja hij heeft geen fancy kleurtje, maar wel echt een droom karakter![]()
Het valt me echt op hoeveel mensen afknappen op kleur en maat. Ook wel dat hij in Zweden staat, dan zijn ze toch sneller achterdochtig.
Lyona schreef:Zijn karakter en talent heb ik zo goed mogelijk geprobeerd te omschrijven in de advertentie, is alleen lastig zonder over te komen als verkoper die gewoon een mooi verhaaltje maakt over een paard.
Fly_high schreef:Lyona schreef:Zijn karakter en talent heb ik zo goed mogelijk geprobeerd te omschrijven in de advertentie, is alleen lastig zonder over te komen als verkoper die gewoon een mooi verhaaltje maakt over een paard.
Ik lees in je advertentie:
"Een paard met enorm veel talent, dat thuis is in elke discipline en overal naar de top zou kunnen komen?"
Je weet toch zelf dat dit niet klopt neem ik aan? Het is realistisch gezien een sympathieke recreatiepony.
Weet dat je graag op bokt doet alsof je volwassen bent, maar misschien kun je bij deze verkoop toch echt volwassenen om je heen om hulp en advies vragen?