Mo_Noah schreef:Wat leuk dat je het wil gaan oppakken weer en 30 is toch absoluut niet oud!!
Ik deel een beetje het verhaal van een aantal hierboven; als jong meisje tot een jaar of 18 eigen pony's, het hele leven draaide daarom, en toen kreeg ik andere interesses.
Al die tijd heeft het wel een beetje gekrabbeld tot ik een jaar of 26 was en ik zó graag weer wilde! Maar ik vond de stap naar meteen een eigen paard heel groot en spannend (want hoe wist ik of ik het ècht wilde en bereid was zoveel tijd en geld en energie erin te steken?). En een manege zag ik niet zo zitten omdat ik bang was daar niet voldoende uitdaging uit te halen. Dus toen ben ik ook opzoek gegaan naar een bijrijdpaard. Moet wel zeggen, het eerste bijrijdpaard (vooral de eigenaar) was geen hele leuke ervaring maar daar voelde ik alwel hoe fantastisch ik het vond, en met het tweede paard en de eigenaar heb ik onwijs veel geluk gehad en vanalles mogen doen. Daar ben ik er echt achter gekomen wat ik precies leuk vind en wat ik zelf wil, zowel qua paard als qua het houden van het paard.
Voor mij echt heel veel waard geweest dus
Wat super leuk om te horen! Heb je er inmiddels wel eentje gekocht?