Rex_Rolfo schreef:Doet niet iedereen dat ??![]()
Jonkies zijn ook ideaal om je verzameling zadeldekjes uit te stallen. Kunnen er minstens zeven tussen oren en staart
Blijkbaar niet
soms word ik wel een beetje raar aangekeken als ik alles zo erop gooi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kan nu zonder hem te raken op stappen 

Ook zijn witte voetjes kunnen wassen.
het is nogal wat Igniss schreef:De modder was deze winter echt verschrikkelijk. Hier hebben we vandaag de paddock afgemaakt met roosters en het zand. Eindelijk altijd droge voetjes!
Het is echt nog een schraal kippetje he hahah. Ik heb dat bij Makuya ook gedeeltelijk opgelost met een goed voerbeleid.
Je kan me wel een pb sturen als je een uitgebreide uitleg daarover wilthet is nogal wat
Igniss schreef:Rex_Rolfo schreef:Doet niet iedereen dat ??![]()
Jonkies zijn ook ideaal om je verzameling zadeldekjes uit te stallen. Kunnen er minstens zeven tussen oren en staart
Blijkbaar nietsoms word ik wel een beetje raar aangekeken als ik alles zo erop gooi

), dus de rijbak is daar eigenlijk bijna altijd wel goed. Dat betekent dat hij de straat over moest steken (rustige weg) en dus op vreemd terrein kwam. Voor de eerste keer in zijn leven dat hij op ander terrein komt en dan ook iets moet doen, dus niet op een ander weiland lekker spelen met zijn vriendjes. De weg erna toe was prima. Wel snuiven en kijken, maar hij is al twee keer eerder de weg op geweest om te oefenen, en dat deed hij toen ook. Hij wordt niet druk of sterk, en wil ook niet omdraaien dus prima. Er kwam een scooter aan, maar heel fijn dat die meneer even stopte en wachtte totdat wij gepasseerd waren. Doe mij meer van zo'n mensen! 

En nu met zijn eigen topic kunnen mensen zelf bepalen of ze het überhaupt aanklikken
Maar leuk dat je ons volgt! 

Ik ben allang blij dat hij geen negatieve associaties met dat ding heeft, zoals ik sommige paarden wel zie hebben. Voor mij is het echt een verlengstuk van mijn arm, geen dwang of straf middel. Pharon heeft ook ontdekt dat mijn mouw van mijn jas een stukje klittenband heeft.. 

Lastig om nieuwe dingen te blijven verzinnen, op een gegeven moment gaan ze dingen echt saai vinden inderdaad.
Makuya vind dat heel leuk, want het is steeds iets anders, of over een balk. Tussen de pion door. En soms erbuiten. En dan wel werken aan ontspanning en een dragend achterbeen.
En trekken lost nooit iets op. Oftewel: ik stond er alleen voor. Ik word niet snel boos op eigenaar,want zijn paarden. Maar dit gaat ook om mijn veiligheid. Dus discussie op zijn rug, niet handig. Uiteindelijk ging het daarna beter. Twee keer kunnen halt houden op een rustige manier en relatief vlot. Ik moet bekennen dat ik die twee keren ook minder aan de teugels heb gezeten, dus vooral stem en zit. Ik wilde vooral positief afsluiten voor hem.