Rule_Breaker schreef:Wat een heerlijke foto's en leuk commentaar op je protocollen!
Heb genoten om hiernaar te kijken! Behalve de lossere neusriem ook geen sporen en geen zweep.
Jullie zijn een superleuke combi!
Eigenlijk gewoon erg dat dit zo opvalt
Ik heb hem zelf zadelmak gemaakt en ingereden en altijd consequent geweest met mijn hulpen. Heel soms ben ik te gefocussed met andere dingen, waardoor ik minder consequent met mijn been ben. Dan pak ik er een keer een spoortje bij. Dat maakt hem weer alert dat ik ook echt wat bedoel met dat been, maar ook voor mezelf, dat ik ook weer bewuster ben met mijn benen

Ik hoop dat er meer mensen zijn/gaan komen die het plezier om samen met hun paard, wedstrijden te gaan rijden, en plezier boven prestatie willen zetten

Larislaatje schreef:Wat een leuk paard en nette proef ziet er goed uit!
hoe groot is hij? hij oogt klein maar dat kan ook komen omdat jij misschien lang bent?
Hij is idd niet zo groot. Ik denk zo'n 158. Zelf ben ik 165

NikkivanOlst schreef:Ik hou van dat neusje er uit, lekker naar de hand toe bewegen
L1 zullen ze daar waarschijnlijk wat minder van gecharmeerd zijn... Hopelijk blijf je zo fijn rijden
Ik ga wel zien wat het L gaat brengen. Ik blijf lekker zo rijden en hoop dat onze werkpunten straks zover verbeterd zijn, dat ook dat voldoendes worden. Ben al super blij met de 7ens voor de overgangen naar de galop

frensje schreef:Wat een geweldig paard. Ik vind hem prachtig. Wat is zijn afstamming?
En jullie proeven zien er fijn uit. Ongedwongen en ontspannen.
Geen idee wat zijn afstamming is. Hij is nooit geregistreerd bij het stamboek. Toen ik hem 9 jaar geleden kocht, is zijn vader wel genoemd, maar heb het nooit opgeslagen