Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:De filmpjes niet gezien want ik wil niet op Tik Tok.
De foto's zijn leuk. Fijn dat jullie genieten. Klein vraagje/opmerking ik zie dat als je naar buiten gaat dat je paardje extra aan ketting doet. Prima. Het beste is om hiervoor een tussenstukje te kopen dat je aan beiden bitringen kunt bevestigen zodat je in de ring aan het midden je ketting vastklikt.
Het kan goed zijn dat je dat gedaan heb maar ik kan dat niet zien op deze foto's.
Mocht je dan de ketting ooit nodig hebben dan beschadig je niets in de mond. Dit in het kader van positief meedenken. Jullie vertrouwen groeit en dat moet vooral zo blijven doorgaan.
Celebi schreef:Ik heb juist altijd geleerd dat je je touwen in zo'n lusje moet doen zoals TS doet en dat die tussenstukjes ongelijke druk geven doordat de ring gefixeerd zit in het midden.
Ik ben benieuwd hoe dit duo verder gaat groeien. Ik volg weer stilletjes mee verder!
Mondy schreef:Durf gerust te zeggen dat ik in je vorige topic mn haet vasthield en echt bezorgd was waarom je t wilde proberen, dan durf ik nu ook te zeggen dat ik echt blij word van je laatste foto's![]()
Hopelijk lukt jullie zadelmissie.
Rocamor schreef:Pas jij nog wel in je kleding?
Je moet toch als moeder enorm groeien van trots als je dit zo ziet?!
Ik sluit me overigens volledig aan bij Mondy