SnuitjeLove schreef:Mooi word ze hoor, zie duidelijk verschil. Inderdaad meer body.
Zoals je zegt meer haar nog meer lengte en ruimte geven, maar dat had je zelf al gezien.
Misschien tips om ervoor te zorgen dt je de teugels niet te kort pakt; een stukje tape aan beide kanten van je teugels. Je teugels niet korter pakken dan het stukje tape. En wat ik wel eens deed in de periode dat ik mijn handen moest leren stilhouden was mijn pinken om het zadelriempje wat vooraan het zadel zit houden.
Daarnaast is het een tuiger, die staan er natuurlijk bekend om, om kort en rond te lopen en snel achter de loodlijn. En misschien als automatisme pak je haar dan korter omdat je toh verbinding wil houden, maar probeer als dat gebeurt juist niet de teugels korter te pakken maar haar naar je hand toe te rijden. Voorwaarts rijden overgangen en figuren. Succes!
Dat is een hele goeie!! Mijn teugels hebben stopjes, maar de ene vind ik dan weer net te lang, dan zakt ze er niet meer in omdat het waslijnen blijven en de ander dus te kort. Even ergens tussenin een plakkertje plakken!