Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Esprit herkende ze snel, tot ongeveer een half jaar geleden stonden ze op dezelfde stal, en ze besloot ik wil bij jullie horen! Rolinda vond het prima maar Ewout wilde Rolinda liever voor zichzelf. Helaas voor hem, Esprit had dit besloten dus ze bleef lekker bij hun in de buurt. Met de Breton of vooral de Merens moest er weer wat gegild en gemept worden. En Tinkerbel koos weer een beetje het midden. We zijn de rest van de middag op de wei gebleven het is zo leuk om te kijken hoe paarden doen. Ze hebben een hele poos in 2 groepjes van 3 staan grazen, om mekaar vervolgens weer op te zoeken en dan was het weer even bakkeleien. Wat vooral Duchette maar vermoeiend vind 

Citaat:Met de Breton of vooral de Merens moest er weer wat gegild en gemept worden

Hahahahaha, daar waren ze al gauw achter dat er alleen een aai te halen viel , beiden kwamen zeer beleefd kennismaken, maar geen eten gehad. Daar begin ik niet aan nu de groep groter is geworden.
Eleeke schreef:Dit klinkt zo mooi, dat ik overweeg contact op te nemen. Wat een prachtige plek!
Eleeke schreef:Dit klinkt zo mooi, dat ik overweeg contact op te nemen. Wat een prachtige plek!
. In NL zou ze nog steeds op de paddock hebben gestaan....
toen mocht onZe Pol komen voor vast. Fijn voor Douchette, fijn voor Polie. Nu staat ze weer in een kudde sinds de komst van Sprietje
, Rolinda en Ewout en vanaf zondag of zo komt Scooter er nog bij.