Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als er iets kon misgaan, gegarandeerd dat ze het voor elkaar kreeg... Halve trailer verbouwd voor mevrouw

Het was weer een erg lange autorit, die me nu opbreekt, maar het was het waard.
Hij houdt ontzettend veel van aandacht en is amper van je zijde los te weken. Leuke foto's maken is haast onmogelijk omdat hij veel te dicht staat en je direct achternaloopt als je een stap verzet. We gaan wat aan personal space moeten werken maar 100x liever dit dan een wantrouwige!

Voor het eerst halster over de oren geschoven, vond hij ook niks raar aan.

En elkaar beter leren kennen 

maar ook dat ging pico bello. Mocht overal aankomen: buik, alle benen, oren.
en is er sindsdien gek op. Echter wordt hij er wat opdringerig van dus we maken er meteen een lesje personal space van. Hij had snel door dat het opdringen hem enkel bracht dat hij werd weggestuurd.
Had geen betere keuze kunnen maken.

. Ismoli is echt gek op al die aandacht en het gekroel, lieverd

. Die was al langer een doorn in mijn oog 

Wat een genot na een paard dat lastig halsterde
Je ziet hem haast groeien.

Ik wil echter wel dat hij het leert, ik ben bijna altijd alleen op stal en bij een noodgeval moet ik hem dus zonder hulp kunnen verzorgen. Ik wil om deze reden binnenkort ook beginnen met vaststaan. Als hij dat kent, dan is het voor mij goed en mag hij de komende tijd lekker opgroeien. Ik wil niet teveel met hem doen op zijn jonge leeftijd maar vind het wel belangrijk dat hij de dingen kent die ik nodig heb om hem alleen te kunnen verzorgen indien nodig.
Als ik in de wei ga zitten, komt hij regelmatig een aai halen tussen het grazen door.

Beetje jeugdig ongeduld maar verder deed hij het goed.

Hij is in andere gebieden zó volwassen in zijn gedrag dat mijn merries van 15 en 21 er nog wat van konden leren, als ze nog niet in de hemel waren.
Nog even de manen en staart gekamd, en weer bij zijn vriendjes op de wei gezet.