Jessix schreef:Ik word altijd blij van jouw rijd foto’s! Het ziet er weer super fijn uit.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
StormMilagro schreef:Kun je niet een keer een blog schrijven over je manier van rijden? Dit ziet er echt heel fijn uit!
Cioppino schreef:heel fijn beeld om naar te kijken
Ayasha schreef:StormMilagro schreef:Kun je niet een keer een blog schrijven over je manier van rijden? Dit ziet er echt heel fijn uit!
Wat zou je graag willen weten?
Ik heb doorheen de tijd wel wat dingen geschreven over mijn manier van rijden maar wellicht niet heel uitgebreid?
Als je me op weg kan helpen met wat je zou willen weten dan doe ik dat graag. Ik ben altijd bang dat mensen zo iets hebben van ‘wie wil dit lezen?’
neile schreef:Ayasha schreef:Wat zou je graag willen weten?
Ik heb doorheen de tijd wel wat dingen geschreven over mijn manier van rijden maar wellicht niet heel uitgebreid?
Als je me op weg kan helpen met wat je zou willen weten dan doe ik dat graag. Ik ben altijd bang dat mensen zo iets hebben van ‘wie wil dit lezen?’
Ja! Ik lees dat ook. Ik vind je altijd zo fijn rijden, ook heel fijn schrijven. Ik zou zelfs niet weten waar je moet beginnen met een blog, ik heb geen concrete vraag maar ik LEES hem. Ik heb precies zo'n merrie zoals jij en ik krijg ze momenteel niet gereden (maar dat ligt vooral aan mezelf, na een ongeluk en angst en een merrie die het niet -meer- cadeau geeft). Dus tips rond dat soort karakters zijn welkom!
Mer1980 schreef:Ik houd ook van jouw manier van rijden lekker van de hand af, laat ze zelf de aanleuning maar een beetje opzoeken. Ik rij zelf ook wel, met als resultaat als iemand op 1 van mijn paarden stapte en veel teugels nam dat ze daar best heftig op reageerden evenals vlug aan het been, vroeger met mijn wedstrijdpaard kon ik echt niemand erop zetten zonder de boodschap NIET KLEMMEN! want dan ging ie heel hard, maar als je gewoon rustig ging zitten lichte hulpen gaf was ie doodbraaf en heel fijn te rijden.