Wintu schreef:Ziet er prachtig uit, maar een goede sprint trekken, kunnen ze dus nooit echt op die kleine stukjes, vind ik wel een nadeel.
Voor (meerdere) grote paarden kan het ook absoluut niet, daarvoor is het uiteraard te klein. Maar dat was de vraag ook niet van TS volgens mij.
De vraag was wat er op een klein stukje kan.
Nou, zoiets dus, een mini-browsing PP zoals ze het noemt. Interessanter voor paarden dan een kale bak waar geen barst te doen is.
Voor veel en/of grote paarden zijn er grote Paddock Paradises, dan is het een stuk makkelijker en ook een stukje duurder of onhaalbaar omdat een groot perceel + inrichting aardig wat pecunia kost.
Ik ben bij Femke geweest, om te kijken hoe het eruit ziet omdat het mij wel klein leek voor het aantal pony's, 2 grote en 2 shets, maar toch wel interessant als er simpelweg niet meer ruimte voorhanden is.
Mijn idee is dat het een stuk slechter kan, en veel paarden hiervan dromen als ze in hun stalletje of postzegel 'winterpaddock' zich kapot staan te vervelen, al dan niet in de drek.
Overigens liggen die van mij nooit binnen te slapen, echt nooit terwijl de stal groot genoeg is. Ze tukken er wel, maar slapen altijd buiten.