Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Dressuur vind hij maar moeilijk, maar doet wel enorm zijn best.
.
Enige doel is 10km dit jaar, is niet veel maar tegelijk, imo voor een 5 jarige, meer dan zat. Dus dat, een rondje van 10km ''normaal'' maken 1-2 keer per week. Dat doen we nu lopend, hopelijk dit jaar ook rijdend. En dan het liefst met een ontspannen drafje.
Anastasia24 schreef:Merkte in het 2023 topic dat ik niet goed ben in het idee ''doelen'' stellen,Enige doel is 10km dit jaar, is niet veel maar tegelijk, imo voor een 5 jarige, meer dan zat. Dus dat, een rondje van 10km ''normaal'' maken 1-2 keer per week. Dat doen we nu lopend, hopelijk dit jaar ook rijdend. En dan het liefst met een ontspannen drafje.
Dus soms spring ik, als het mag, even in met kleine doelen. Voor de rest lees ik weer (stilletjes) mee, vind het erg leuk om te zien hoe mensen hier vooruit gaan(en soms ook even achteruit, hoort erbij). Iig al mooie doelen die hier zijn gezet,
Hij vond het weer spannend om met mij op zijn rug te gaan draven, maar vandaag heeft hij een paar hele fijne stukjes laten zien, zonder spanning of zelf in de remmen te gaan
_activeme schreef:Wij hebben afgelopen zondag heerlijk genoten in het bos. Een rit van ruim 19km. Gisteren was hij goed wakker en alert. Totaal niet moe.
[ Video ]
De korte winter ritjes van een uurtje over altijd hetzelfde stukje werden toch wat saai inmiddels en we zijn toe aan goed weer en de echte ruiterpaden. Ze zijn helaas wel ver weg, maar goed die 2,5 uur gaat die ouwe weer helemaal fantastisch vinden. Eindelijk weer lekker de benen goed strekken.
).

nessinator schreef:Hoe gaat het met iedereen? Heb ik met mijn veulennieuws iedereen weggejaagd?

A.s. zaterdag mogen we weer 

Ben nog nooit in de L2 gekomen dus zou ik geweldig al vinden
Verhuizen inderdaad maar even de tijd geven. 
Bij mij is het helaas echt: hoe ouder ik word, hoe meer angsten ik heb. Ach ja, de hele wedstrijd ambitie is er toch al niet meer. In mei nog 2 wedstrijden en dan zit het wedstrijdseizoen er voor mij alweer op denk ik zo
181 punten maar vond het wel heeeeel lief gejureerd.
Wat verschrikkelijk zo'n einschuss beentje....