Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Als ik het zo lees en zie dat je volwassen bent en echt serieus met een paard bezig zou willen gaan, zou het geen optie zijn om voor een eigen paardje te gaan kijken?
Daar lekker mee gaan lessen en als jullie er beide aan toe zijn, naar buiten?
Kun je altijd zelf nog een bijrijder nemen als je het qua tijd en geld niet aankunt.
rien10 schreef:Shirley schreef:Als ik het zo lees en zie dat je volwassen bent en echt serieus met een paard bezig zou willen gaan, zou het geen optie zijn om voor een eigen paardje te gaan kijken?
Kun je altijd zelf nog een bijrijder nemen als je het qua tijd en geld niet aankunt.
Dat klinkt als een goed plan.
rien10 schreef:Maar andersom: waarom moet iemand zijn/haar paard ter beschikking stellen aan iemand die wil buiten rijden.
Er zijn zat buiten-rij maneges en -stallen waar je kunt rijden.
Ik snap dat het voor TS moeilijk is om een paard te vinden. Ik snap dat eigenaren er huiverig voor zijn.
VogeltjeM schreef:rien10 schreef:Maar andersom: waarom moet iemand zijn/haar paard ter beschikking stellen aan iemand die wil buiten rijden.
Ik snap dat het voor TS moeilijk is om een paard te vinden. Ik snap dat eigenaren er huiverig voor zijn.
Als jij een paard hebt dat niet graag in de bak loopt en/of je hebt geen bak en/of je wil niet dat een ander ermee in de bak werkt? Ik snap het probleem niet zo. Vraag me eerder af of je dan wel op de goede plekken zoekt? Via fb bijvoorbeeld in van die groepen.
Storm schreef:Ik lees dat je aangeeft dat je uiteraard eerst in de bak wilt rijden en lessen wil nemen met je verzorgpaard, en je de wens hebt tzt weer naar buiten te gaan.
Geen gekke eisen/vragen in mijn ogen.
Ik zou hier neerzetten waar je woont en binnen welke regio je een verzorgpaard zoekt, én op de boktmarkt een advertentie aanmaakt. Je kunt ook in je onderschrift een tekst zetten dat je op zoek bent.
Dit moet te doen zijn en op Bokt ben je wel op de juiste plek.
Shirley schreef:Als ik het zo lees en zie dat je volwassen bent en echt serieus met een paard bezig zou willen gaan, zou het geen optie zijn om voor een eigen paardje te gaan kijken?
rien10 schreef:Maar andersom: waarom moet iemand zijn/haar paard ter beschikking stellen aan iemand die wil buiten rijden.
Zeeuwsemeid schreef:Storm schreef:Ik lees dat je aangeeft dat je uiteraard eerst in de bak wilt rijden en lessen wil nemen met je verzorgpaard, en je de wens hebt tzt weer naar buiten te gaan.
Geen gekke eisen/vragen in mijn ogen.
Ik zou hier neerzetten waar je woont en binnen welke regio je een verzorgpaard zoekt, én op de boktmarkt een advertentie aanmaakt. Je kunt ook in je onderschrift een tekst zetten dat je op zoek bent.
Dit moet te doen zijn en op Bokt ben je wel op de juiste plek.
Ik heb alles gelezen maar reageer hier even op. Ik heb inderdaad niet de verwachting meteen op buitenrit te gaan, in tegendeel ik wil met alle liefde eerst grondwerken, en dan lessen en dan pas naar buiten. Ik knap ook niet af als een eigenaar zegt joh we doen het in deze volgorde en als alles dan goed gaat dan gaan we samen op pad zeg maar. Dat maakt me echt niet uit, want ik snap ontzettend goed dat mensen zuinig zijn met hun dieren en er een groot risico zit aan buitenrijden. Ik rijd nu nog niet op een stal want ik ben nog aan het oriënteren op een wat kleinschaliger plekje waar les word gegeven want weer naar een manege gaan zie ik gewoon niet zitten. Ik woon op oost-souburg, in Zeeland.